مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ورزقان با بیان اینکه هجمه فرهنگی بر ضد هر ملتی برنده و زهر آلود است، گفت: تجمع اربعین حسینی کانون اتحاد جامعه اسلامی در مقابل هجمه فرهنگی و تبلیغاتی دشمنان اسلام است.
کد خبر: ۸۹۴۵۶۲۶
|
۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۶

حجت الاسلام سید فاضل پیغمبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان نکاتی از قیام عاشورا افزود: امروزه دشمنان حکومت اسلامی در راستای اهداف شوم خود، خود را به هر دری می زنند تا عشق شهادت طلبی را در دل جوانان ما خنثی کنند در حالی که نمی دانند عشق به شهادت در جوانان ما بر گرفته از مکتب عاشورا و حقایق عاشوراست.

وی ادامه داد: مکتب اربعین مکتب شهادت و حقیقت طلبی امت اسلام در دفاع از نهضت حسینی است، از این رو امت اسلام و صاحبان این شهادت طلبی باید با دفاع و حفاظت از این حرکت عظیم، نسل آینده را از دستاوردهای این راه الهی برخوردار سازند تا فلسفه شهادت و شهادت طلبی در دل جوانان زنده نگه داشته شود.

حجت الاسلام  پیغمبری در پایان سخنان خود تجمع اربعین حسینی را حاوی پیام ظلم ستیزی به کل جهان و نتیجه آن را تقویت فرهنگ ناب اسلامی و شهادت طلبی در مقابل مزدوران منطقه ای و فرا منطقه ای دانست.

ارسال نظرات