سردار سلیمانی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

ماجرای استقبال و پذیرایی خانواده فقیر عراقی از دبیر ستاد اربعین سپاه

دبیر ستاد اربعین تاکید کرد: دلیل این‌ها عشق به امام حسین است و این همدلی تا زمانی که وجود دارد، اسلام و انقلاب و نظام و عدل و عدالت استقرار خواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۴۵۶۴۲
|
۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
سردار یعقوب سلیمانی دبیر ستاد اربعین سپاه و مسئول سازمان اردویی بسیج در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با بیان خاطره ای جالب گفت:محور ارائه خدمات، مردم عراق باشند چرا که  برخی خانواده‌ها هستند که بضاعت مالی در فقر هستند، اما عشق به امام حسین و آن نگاهی که به زائر امام حسین دارند در طول سال یک صندوقی درست می‌کنند و پس انداز می‌کنند که در این ایام از زائران حسینی پذیرایی کنند و این در حالی است که شاید در روزمره مشکل دارند.
 
وی افزود: ما مسیری را می‌رفتیم به اجبار هدایت شدیم به منزل یکی از خانواده‌های عراقی که خیلی استقبال کردند و به زور هم ما را بردند.
سردار سلیمانی ادامه داد: وقتی ورود پیدا کردیم فضای خانه فقر بود، ولی روحیه و نشاط و شادابی و طراواتی که در سیمای این خانواده می‌دیدیم که زائر امام حسین در آن وارد می‌شد، با تمام وجود پذیرایی می‌کردند و اصرار به چای و نهار داشتند.
 
وی خاطرنشان کرد: مادر خانواده دستکش و جورا ب خریده بود و ما وقتی فضای خانه را دیدیم یکی دو تا را برداشتیم و بقیه را کنار گذاشتیم و آمدیم که سوار ماشین شویم که مادر این خانواده دوان به دوان با ناراحتی به سمت ما آمد که چرا این‌ها را قبول نکردیم و این در حالی است که ما به خاطر فقر این خانواده، نخواستیم که این جوراب را بردرایم.

دبیر ستاد اربعین تاکید کرد: دلیل این‌ها عشق به امام حسین است و این همدلی تا زمانی که وجود دارد، اسلام و انقلاب و نظام و عدل و عدالت استقرار خواهد داشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار