خبرهای داغ:
در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی مطرح شد:
جمعی از پدران و برادران شهدا در دیداری صمیمی با استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم ادامه راه شهدا خواستار توجه بیشتر مسوولان به خانواده های شهدا و جانبازان شدند.
کد خبر: ۸۹۴۵۶۵۶
|
۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری، مجید خدابخش در دیداری صمیمی با جمعی از پدران و برادران شهدای هشت سال دفاع مقدس پای درد و دل آنها نشست.
در این دیدار صمیمی پدران شهدا به موضوعات اجتماعی و فرهنگی جامعه پرداختند، اما نقطه ثقل درخواست و تاکید آنان، توجه به گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم ارباب رجوع در دستگاه های مختلف بود.
استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره به موضوعاتی که مطرح شد، تاکید کرد: ضروری است سیستم بازرسی ادارات فعال تر شود.
مجید خدابخش با اشاره به درخواست یکی از حاضران مبنی بر حضور استاندار بدون اطلاع قبلی در ادارت و بررسی روند رسیدگی به کار ارباب رجوع ، افزود: در برنامه کاری خود دارم که بدون اطلاع قبلی از ادارات مختلف بازدید کنم.
وی ادامه داد: خانواده شهدا بازرسان مدیریت ارشد استان در ادارات مختلف هستند و در هر سازمان و اداره ای مشکل و کم کاری مشاهده کردند به ما اطلاع رسانی کنند.
خدابخش با تاکید بر اینکه تکریم ارباب رجوع وظیفه اصلی دستگاه هاست ، اظهار کرد: نظام اداری باید در خدمت مردم به خصوص خانواده شهدا و جانبازان باشد.
وی گفت: خانواده شهدا و جانبازان ولی نعمتان ما هستند و خدمت به این عزیزان افتخار و وظیفه همگانی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها