فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: از دید من ظرفیت اربعین ظرفیتی در جهت تسریع بخشیدن ظهور حضرت مهدی (عج) است.
کد خبر: ۸۹۴۵۶۷۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در بازدید از مواکب حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در شهر کربلا با اشاره به اینکه برای سرکشی و بازدید از روند کار خدمت به زائران به مهران و نجف و کربلا سر زدیم، اظهار داشت: دو جلسه با دست‌اندرکاران اعم از خواهر و برادر یک جلسه در نجف و یک جلسه هم در کربلا برای پیگیری روند کار در هر دو شهر برگزار کردیم.
وی افزود: از ستاد مردمی اربعین گزارش گرفتیم و گزارش حمایت‌هایی که سپاه باید انجام می‌داده و همچنین پشتیبانی‌هایی که استانداری و ادارات باید انجام می‌دادند را بررسی کردیم؛ به نظرم قطره‌ای در دریا هم نیست اما رو به رشد است.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار خدام خواهر اعزام شدند و یک کار پرحجم و سنگین در اینجا انجام شد، خاطرنشان کرد: در مهران تا ۴ هزار و ۷۰۰ پرس غذا را در یک وعده داشتیم؛ خدمات پزشکی، فرهنگی و رسانه و فضای مجازی ما خیلی خوب پای‌کار آمدند.
وی بابیان اینکه فعالیت روحانیون ما و گروه‌های تلویزیونی نیز بسیار قوی بودند، گفت:  از دید من ظرفیت اربعین ظرفیتی در جهت تسریع بخشیدن ظهور حضرت مهدی (عج) است.

کشکولی با تأکید بر اینکه در این حرکت دولت‌ها خیلی کاری نکردند و مردم پای‌کار آمدند، تصریح کرد: امروز یک طوفان از معارف در کف میدان‌داریم که فرصتی بی‌نظیر است و اگر بتوانیم سهم انقلاب اسلامی را از این ظرفیت حسینی برگیریم کار بزرگی انجام دادیم ، هرچند دشمنان در حال کار کردن روی این جمعیت هستند که شیعه انگلیسی یک نمونه آن است.

وی با اشاره به اینکه این مراسم فرصت بسیار خوب و معنوی‌ای برای همگرایی جهان اسلام است، افزود: در مسیر پیاده‌روی که می‌آمدیم کاملاً مشهود بود که هر زائر به نام یک شهید کاملاً در حال جا افتادن است و تمام اقشار روی کوله‌پشتی خود اسم یا عکس یک شهید را داشتند و به نظر می‌رسید که اهداف و آرمان شهدا با همین وسیله در حال محقق شدن است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان  گفت: استان لرستان هم مفتخر است که یک کار خیلی خوب را با همکاری استانداری، سپاه ، قرارگاه حضرت صاحب‌الامر(عج) و سازمان‌های مردم‌نهاد انجام داده است.

وی افزود: کار استان لرستان جز محدود کارهای برجسته است چراکه امسال ما حدود ۱۲ پزشک و سه متخصص در نجف و کربلا داشتیم که اقدام بسیار مهمی بود.

کشکولی ضمن تشکر از دست‌اندرکاران این برنامه گفت: به نظرم مسیری است که بازشده و باید سعی کنیم سال‌به‌سال خدمت‌رسانی به مردم بیشتر شود و مردم راحت به این سفر معنوی بیایند و دغدغه اسکان و بیماری و تغذیه و... نداشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات