خبرهای داغ:
پیکرهای ۴ شهید شناسایی شده نیروی انتظامی خوزستان(ژاندارمری) در دوران دفاع مقدس ساعتی پیش از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز وارد استان شدند.
کد خبر: ۸۹۴۵۷۴۶
|
۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰

پیکرهای پاک ۴ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس ساعت صبح امروز دوشنبه ۱۵ آبان به استان خوزستان وارد شدند. 

پیکرهای این شهدا که در میان ۵۴ شهید تازه تفحص شده ناجا (ژاندارمری) اخیرا به کشور بازگشته است، شناسایی شده و مربوط به نیروی انتظامی هستند. شهید عبدالعلی ثانی‌زاده از شوشتر، شهید فریدون بابادی، شهید بهمن بنی‌مالک و شهید قاسم سالمی از اهواز نام این ۴ شهید است. 

علاوه بر این ۴ شهید، پیکر ۱ شهید گمنام نیز امروز به استان انتقال یافت؛ قرار است پیکر این شهید ۲۲ آبان در دانشگاه خاتم الانبیا(ص) بهبهان تشییع و خاکسپاری شود؛ این شهید گمنام ۱۷ ساله و مربوط به عملیات کربلای ۴ است و پیکر او در ام‌الرصاص کشف شده است.

مراسم استقبال از این شهدا با حضور خانواده‌های شهدا و مسئولان استانی در فرودگاه بین‌المللی اهواز برگزار شد؛ جلسه هماهنگی تشییع و خاکسپاری شهدای نیروی انتظامی امروز ۱۵ آبان برگزار خواهد شد و زمان و مکان تشییع پیکر این شهدا متعاقبا اعلام می‌شود. 

یادآور می‌شود، پیکر مطهر ۱۱۹ شهید دوران دفاع مقدس که طی عملیات اخیر تفحص توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده‌اند، پنج شنبه ۱۳ مهرماه از طریق مرز شلمچه وارد کشور شد، ۵۴ شهید از این شهدا از شهدای ژاندارمری بودند که توسط تک دشمن در سال ۶۷ در منطقه زبیدات به شهادت رسیده‌اند.

طبق اعلام کمیته مفقودین هویت پیکر مطهر ۲۵ شهید از  این ۵۴ شهید تازه تفحص شده ناجا(ژاندارمری) شناسایی شده است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها