خبرهای داغ:
سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با برپایی موکب درمانی در کربلای معلی به زوار اربعین حسینی خدمات درمانی ارائه می‌دهد.یاور شاه‌ولی، مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان گفت: سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان با همکاری کارشناسان، بهیاران، پرستاران و پزشکان معاونت‌های غذا و دارو و بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز، بقیة‌الله و نفت این شهرستان جهت ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی یک موکب درمانی صحرایی در کربلای معلی برپا و در حال خدمت‌رسانی به زوار اربعین اباعبدالله‌الحسین(ع) هستند. وی در ادامه با بیان اینکه خدمت‌رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی وظیفه ملی و دینی ما است، عنوان کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان در کنار دیگر دستگاه‌ها، نهادها و ارگان‌ها برای ارائه شایسته خدمات به زائران اربعین حسینی نهایت تلاش خود را خواهد کرد. مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان، در پایان تأکید کرد: تردد زوار اربعین حسینی از استان خوزستان نیازمند همکاری، تعامل و به‌کارگیری برنامه منسجم و هماهنگ و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب است. ستوان یکم پاسدار سجاد بهمئی، جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان نیز در این زمینه گفت: با توجه به هم مرز بودن کشورمان با کشور عراق، ایران سعی می‌کند تا حماسه اربعین حسینی به بهترین نحو برگزار شود. وی اظهار کرد: امسال سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز در بحث بهداشت و درمان با استقرار و برپایی یک موکب متشکل از سه اکیپ کامل درمانی به همراه بیش از ۲۰ پزشک، تجهزات و امکانات دارویی و پزشکی درحال خدمت‌رسانی به اربعین حسینی است.
کد خبر: ۸۹۴۵۷۵۴
|
۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷

یاور شاه‌ولی، مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان گفت: سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان با همکاری کارشناسان، بهیاران، پرستاران و پزشکان معاونت‌های غذا و دارو و بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز، بقیة‌الله و نفت این شهرستان جهت ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی یک موکب درمانی صحرایی در کربلای معلی برپا و در حال خدمت‌رسانی به زوار اربعین اباعبدالله‌الحسین(ع) هستند.
وی در ادامه با بیان اینکه خدمت‌رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی وظیفه ملی و دینی ما است، عنوان کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان در کنار دیگر دستگاه‌ها، نهادها و ارگان‌ها برای ارائه شایسته خدمات به زائران اربعین حسینی نهایت تلاش خود را خواهد کرد.
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان، در پایان تأکید کرد: تردد زوار اربعین حسینی از استان خوزستان نیازمند همکاری، تعامل و به‌کارگیری برنامه منسجم و هماهنگ و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب است.
ستوان یکم پاسدار سجاد بهمئی، جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان نیز در این زمینه گفت: با توجه به هم مرز بودن کشورمان با کشور عراق، ایران سعی می‌کند تا حماسه اربعین حسینی به بهترین نحو برگزار شود.
وی اظهار کرد: امسال سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز در بحث بهداشت و درمان با استقرار و برپایی یک موکب متشکل از سه اکیپ کامل درمانی به همراه بیش از ۲۰ پزشک، تجهزات و امکانات دارویی و پزشکی درحال خدمت‌رسانی به اربعین حسینی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها