نماینده ولی فقیه در استان ‏اردبیل گفت: وظیفه نیروهای انقلابی مطالبه‌گری است و باید مسائل و مشکلات جامعه را با روش علمی بررسی و تحلیل نموده و از حقوق مردم دفاع نمایند.
کد خبر: ۸۹۴۵۷۷۳
|
۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴

وظیفه نیروهای انقلابی مطالبه‌گری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اردبیل، ضمن قدردانی از جبهه مردمی اظهار کرد: نقد عالمانه و ارائه تحلیل‌های منطقی و علمی ویژگی اصلی یک جریان سیاسی فعال و پویاست و تعطیلی این روند می‌تواند خسارت‌های بالایی برای جامعه و مردم به بار آورد.

وی با تاکید بر اینکه در جامعه آرمانی اسلامی باید اصل شایسته سالاری بدون توجه به نوع گرایش سیاسی مبنا باشد گفت: متاسفانه دنیا از این جامعه آرمانی فاصله زیادی گرفته است و سهم‌خواهی آفت حکومت‌ها و دولت‌ها در طول تاریخ در هر گرایش و تفکری بوده و هست.

نماینده ولی فقیه در استان ‏اردبیل‏ ادامه داد: اگر دولتی بخواهد طبق آرمان ملی و دینی مسؤولیت‌ها را تقسیم کند باید ملاک‌اش شایسته سالاری باشد نه گرایش‌های سیاسی و انتخاباتی، اما متاسفانه واقعیت فعلی جوامع این نیست و در چنین شرایطی که گرایش سیاسی بر شایسته سالاری مقدم شده است باز باید توصیه شود که لااقل در داخل همان گرایش از افراد شایسته در مناصب استفاده شود.

آیت الله عاملی ‏ تصریح کرد: وظیفه نیروهای انقلابی مطالبه‌گری است و باید مسائل و مشکلات جامعه را با روش علمی بررسی و تحلیل نموده و از حقوق مردم دفاع نمایند.

وی با تاکید براین نکته که جریان ناب انقلابی و اصولگرایی هیچگاه سهم‌خواهی نکرده است ادامه داد: این جریان باید با دقت و حساسیت تمام اصول و آرمان‌های انقلاب و مصالح نظام را دنبال کرده و با خیرخواهی، نیازمندی‌ها و ضرورت‌های ملی و منطقه‌ای را که مورد انتظار عموم مردم است، به طور جد مطالبه نماید.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: جریان انقلابی که رضایت خدای متعال و  مطالبات مردم محور اصلی فعالیتهایش است باید نقشه راه توسعه استان را ترسیم کند و در ارائه چهره‌ای کارآمد از نظام نقش اساسی ایفا نماید.

آیت الله عاملی تاکید کرد: تقویت باورهای عمومی نسبت به نظام وظیفه بزرگی است که جز با تلاش و مجاهدت همه مسوولان و جریانات سیاسی حاصل نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نوروزی، رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با ارائه گزارشی از روند سازماندهی ‏نیروهای مردمی و انقلابی و جریانات اصولگرای استان اظهار کرد: جبهه مردمی نیروهای  انقلاب اسلامی با اعتقاد به اصل ولایت ‏فقیه بر تبعیت مستمر از ولی فقیه تاکید دارد و این تبعیت را مقدم بر هر گونه اساسنامه و مرامنامه‌ای می‌داند. ‏

وی افزود: برهمین مبنا در استان هم این جبهه در تبعیت کامل از نماینده ولی فقیه عمل می‌کند.‏

رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ‏با قدردانی از تدابیر و تلاش‌های نماینده ولی فقیه در نصب استانداری در شان استان بیان کرد: تذکرات نماینده ولی ‏فقیه در مراسم معارفه را نسبت به ضرورت رسیدگی به عقب ماندگی‌های استان بجا و قابل تقدیر دانسته و حاشیه‌سازی برخی ‏افراد از هر طیف و جریان سیاسی را نادرست می‌دانیم.‏

وی با تقبیح سوتفسیر از سخنرانی نماینده ولی فقیه در مراسم معارفه استاندار اردبیل اضافه کرد: جبهه مردمی از بیانیه دفتر ‏ایشان در رد برداشت نادرست از سخنرانی انجام شده، قدردانی می‌کند.‏

ارسال نظرات