نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار خود با خانواده شهید فرهنگی-از شهدای مدافع حرم استان که دو روز گذشته در سوریه به شهادت رسیده-، تداوم راه شهدا را وظیفه همه مسئولان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۴۵۷۸۱
|
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم با اشاره به شهادت محسن حججی بیان کرد: شهادت این جوان در همه دنیا مطرح شد و درخشید چراکه شهدای مدافع در دفاع از حریم آل الله افتخار کشور و دنیا هستند.

وی خطاب به پدر شهید فرهنگی اظهار داشت: اگر این شهدای مدافع نبودند بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب امروز باید در شهرهای مرزی با گروه های تکفیری مقابله می کردیم.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه شهید فرهنگی علاوه بر بسیجی و پاسدار ولایت بودن، چهره قرآنی نیز بود، افزود: امید که خداوند توفیق عمل به خواسته شهدا را به همه ما بدهد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به همراه استاندار آذربایجان شرقی و برخی از مسئولان لشکری و کشوری با حضور در منزل شهید وحید فرهنگی شهادت این مدافع حرم را به خانواده ایشان تبریک و تسلیت گفته و با آن ها ابراز همدردی کرد.

شهید وحید فرهنگی دو روز گذشته در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد که پیکر این شهید روز شنبه وارد تبریز شده و روز یکشنبه در خاک آرام می گیرد.

ارسال نظرات