مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز عنوان کرد؛

ساخت محل دائمی موکب جنت الحسین شهرداری تبریز

آتش نشانی تبریز با دفاع مدنی شهرکربلا به صورت هماهنگ در شرف انجام اقداماتی است تا زمینه ساز ایجاد محل ثابت و مناسبی در کربلا جهت ساخت دائمی موکب شهرداری تبریز شود.
کد خبر: ۸۹۴۵۷۸۲
|
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، داود طالب نژاد با اشاره به جمعیت ده ها میلیونی زائرین در کربلا افزود: با وجود خیل عظیم جمعیت، مجموعه خدمات ایمنی وآتش نشانی تبریز توانسته است در کنار مدیریت شهری کربلا  حضور یافته و مشغول ارایه خدمات باشد.

وی ادامه داد: امسال آتش نشانی تبریز نیز توفیق یافته در کنار آتش نشانان کربلا خدمت رسانی به زایرین اربعین را بر عهده داشته باشد.

 طالب‌نژاد، اضافه کرد: در سال‌های اخیر، ارایه خدمات ویژه در مراسم‌ها و اجتماعات خاص مذهبی از جمله اربعین حسینی، بخش مهمی از برنامه ریزی هایی بوده است که شهرداری تبریز آن را در دستور کار خود داده است و امسال همچون سال گذشته با مدیریت مدنی کربلا ارتباط خوبی بر قرار کرده ایم و ادامه این همکاری ها بسیار با ارزش خواهد بود.

وی با اشاره به ظرفیت های مناسب همکاری با مجموعه آتش نشانی کربلا بیان کرد: در آستانه سال ۲۰۱۸ می توان اقدامات گسترده ای با توجه به همکاری های فی مابین داشت.

 اجرای کارگاه‌های آموزشی  آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در دانشگاه جامع علمی و کاربردی آتش نشانی تبریز، تبادل تجربه های فی مابین کاری  از مواردی است که بعد از خواهر خواندگی تبریز و کربلا بین آتش نشانی تبریز و مدیریت دفاع مدنی کربلا بسته شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار