خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصار الحسین(ع) همدان عنوان کرد
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصار الحسین(ع) همدان اجتماع میلیونی مردم در همایش اربعین حسینی را نماد عظمت اسلام و جذب دل‌ها توسط امام حسین(ع) دانست و گفت: اجتماع عظیم مردمی در اربعین حسینی دشمنان اسلام را مات و مبهوت کرده است.
کد خبر: ۸۹۴۵۷۹۳
|
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

اجتماع میلیونی مردم در همایش اربعین حسینی نماد عظمت اسلامسرهنگ مرتضی سیاهوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تسلیت اربعین حسینی با اشاره به پیام‌ها و ارزش‌های مراسم شکوهمند همایش عظیم  اربعین اظهار داشت: این حرکت نشان از قدرت و عظمت تشیع و جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه این همایش عظیم با هیچ همایش مردمی  دیگر در سرتاسر جهان قابل مقایسه نیست، گفت: در مراسم حج با حضور 2 الی 3 میلیون زائر و بسیج شدن چند دولت و کشور هر ساله اتفاقاتی حادث و به طور شایسته از زائرین خانه خدا پذیرایی نمی شود  اما در اجتماع و همایش اربعین حسینی  با وجود حضور 25 میلیو ن نفر از سرتاسر دنیا هیچ گونه کمبودی احساس نمی‌شود که این از قدرت‌نمایی امام حسین(ع) به اذن خداوند متعال است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصار الحسین(ع) همدان اجتماع میلیونی مردم در همایش اربعین حسینی را نماد عظمت اسلام و جذب دل‌ها توسط امام حسین(ع) دانست و عنوان کرد: هرساله از سرتاسر جهان عاشقان و محبان اهل بیت (ع) با هر ملیت و نژادی عازم کربلا می شوند و ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان نشان می دهند.

وی با بیان اینکه اجتماع عظیم مردمی در اربعین حسینی دشمنان اسلام را مات و مبهوت کرده است، تاکید کرد: جوامع غربی نیز سعی می کنند از انعکاس آن خودداری کنند غافل از اینکه  نور اهل بیت(ع)  در دل‌های مردم افروخته و خاموش شدنی نیست.

سیاهوشی به جریان و حرکت مردمی در اربعین حسینی از بعد دیگر اشاره و بیان کرد: بعد دیگر قضیه این است که امام حسین(ع) هر آنچه  داشت در راه خدا فدا کرد و خداوند هم برای امام حسین(ع) سنگ تمام گذاشته و عزتی بی نظیر و ماندگار به این امام همام عطاء کرده است.

وی با بیان اینکه یزید و یزیدیان تمام توان خود را  به کار گرفته  که چراغ و نور اهل بیت را خاموش کنند، گفت: با این وجود خداوند متعال روز به روز به نورانیت این چراغ هدایت می‌افزاید و این نکته را به اثبات می‌رساند که چراغی را که خداوند برافروزد خاموش شدنی نیست.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصار الحسین(ع) همدان خاطرنشان کرد: ما باید قدر قدرت بسیج مردمی امام حسین(ع) را بدانیم و از این فرصت  که نماد وحدت جهان اسلام و تشیع است نهایت استفاده را داشته باشیم.

انتهای پیام/

...........................

ارسال نظرات