دبیر ستاد اربعین سپاه در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

استفاده از ظرفیت راهیان نور برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی

سلیمانی افزود: امکانات، اردوگاه‌های راهیان نور در مسیر زائران، ترابری, اردوگاه‌های مرزی بسیج و سپاه در خوزستان و ایلام در اختیار زائران قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۹۴۵۷۹۴
|
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج و دبیر ستاد اربعین سپاه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به آمادگی کامل بسیج و سپاه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته با رویکرد و نگاه مردم محوری و میزبانی از اربعین و محوریت خادمی اربعین توسط مردم اقدامات خوبی پیش بینی شده است.
وی افزود: امکانات، اردوگاه‌های راهیان نور در مسیر زائران، ترابری, اردوگاه‌های مرزی بسیج و سپاه در خوزستان و ایلام در اختیار زائران قرار گرفته و بیش از 70 هزار ظرفیت اسکان در جنوب خوزستان در 17 اردوگاه در اختیار زائران اربعین حسینی است.
دبیر ستاد اربعین سپاه خاطر نشان کرد: بخشی از این تعداد اسکان, توسط ستاد اربعین سپاه با مشارکت موسسات مردم نهاد ایجاد و آماده پذیرایی از زائران حسینی خواهند بود.
سردار سلیمانی گفت یاد اور شد: زائران خارجی که از کشورهای افغانستان,پاکستان و کشورهای همسایه برای عزمیت به عراق از ایران می‌گذرند, کلیه امکانات اردوگاه ها و زائر سراهای مسیر راه با مشارکت آستان قدس رضوی و مسئولین استانی سپاه در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار