برگزار شد؛

یادواره شهدا آبروی محله "شهیدان داسدار"

به همت حوزه مقاومت بسیج 719 شهید اصل دهقان و پایگاه شهدای گمنام «یادواره شهیدان علی اکبر و محمود و محمد داسدار» با عنوان "آبروی محله ما" در دهستان شیخ حسن نظرآباد برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۴۵۸۰۲
|
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، برگزاری یادواره شهدا «آبروی محله» یکی از با ارزش‌ترین و تأثیرگذارترین فعالیت‌های فرهنگی سپاه و بسیج است و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بدین معناست که راه و اهداف شهدا را خوب بشناسیم و آنرا ادامه دهیم.

 «کوچه‌هایمان را به نامشان کردیم که هرگاه آدرس منزلمان را می‌دهیم بدانیم از گذرگاه خون کدام شهید است که با آرامش به خانه می‌رسیم، ما آمده‌ایم تا بگوییم که فداکاری‌های شهیدان انقلاب و خطه کردستان در روح و باطن ما جای دارد و راه آنان هیچ‌وقت فراموش‌ نمی‌شود».

 باهدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی «یادواره شهیدان علی اکبر و محمود و محمد داسدار » باعنوان "آبروی محله ما" با حضور فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد ، خانواده‌های معظم شهدا، یادگاران دفاع مقدس در خانه پدری شهید در دهستان شیخ حسن نظرآباد برگزار شد.

محمد جانمحمدلو فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد در این مراسم با تسلیت ایام حزن و اندوه ماه صفر واربعین حسینی اظهار داشت: امروز بزرگ‌ترین معروفات «تقویت نظام اسلامی» و بزرگ‌ترین منکرات تضعیف نظام اسلامی است.

 وی با بیان اینکه امروزه به برکت خون شهیدان، وجود رزمندگان و دلاورمردان ایران امن‌ترین کشور دنیا است، گفت: پاسداران و نیروهای نظامی و انتظامی و کسانی که از خاک کشور دفاع می‌کنند و حافظ امنیت هستند براساس قرآن دوستان خداوند هستند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهیدان داسدار تجلیل و قدردانی شد.

 

 
 
 

خبرنگار بسیجی :چنکشی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار