مدیر هنر و رسانه معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه استان البرز؛

کتاب فصل بسیج در پاییز 96 معرفی شد

مدیر هنرورسانه معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه امام حسن مجتبی(ع)استان البرز از معرفی کتاب فصل بسیج در پاییز96 خبرداد.
کد خبر: ۸۹۴۵۸۰۶
|
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سید مهدی اورعی مدیر هنر و رسانه معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه استان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن معرفی عناوین کتاب های فصل بسیج اظهارداشت: این کتاب ها در سه عنوان "دخیل عشق" رمانی عاشقانه به قلم مریم بصیری، "آئینه تمام نما" به قلم آیت ا... حائری شیرازی و " ستون1452" با موضوع خاطرات پیاده روی زائرین دراربعین حسینی به قلم کیوان امجدیان در فصل پاییز در اختیار عموم مردم قرار دارد که علاقه مندان می توانند جهت خرید کتاب و شرکت در مسابقه کتابخوانی و همچنین اطلاع از کم و کیف کتاب های معرفی شده به سایت irghalam.com  مراجعه نمایند.

 

کتاب فصل بسیج در پاییز 96 معرفی شد

 

وی در ادامه افزود: حوزه ها و پایگاه های بسیج سراسر استان البرز جهت ترویج و تبلیغ کتاب فصل می توانند به صورت عمده و با تخفیف ویژه نسبت به خرید کتاب ها از سایت اعلام شده و یا تماس با شماره های02187551330-02187551331 اقدام نمایند.

سید مهدی اورعی در پایان ضمن ابراز امیدواری از نحوه فعالیت حوزه ها و پایگاه های بسیج استان البرز در خصوص تبلیغ و ترویج کتاب فصل در سطح شهرستانهای استان خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و فرهنگ ایثار و شهادت انتظار می رود ظرفیت عظیم و با انگیزه بسیج استان البرز در خدمت تبلیغ و ترویج کتاب فصل قرار گیرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها