خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان خبر داد
معاون اجرایی سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه استان همدان مدال افتخار خادمی زوار را بر گردن آویخته است، گفت: یکی از افتخارات استان بحث خادمین است به طوری که 44 ایستگاه در مسیر زائرین اربعین حسینی به صورت خودجوش و مردمی برپا شده است و به زائرین خدمات ارائه می دهند.
کد خبر: ۸۹۴۵۸۰۷
|
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

برپایی 44 ایستگاه صلواتی در مسیر زائرین اربعین حسینی در همدانسرهنگ سیدرضا موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی با اشاره به همایش عظیم پیادهروی اربعین اظهار داشت: این حرکت بی نظیر، مقدمه ای برای اعلام حضور همه مسلمانان جهان برای یاری رساندن به حضرت حجت (عج)، ظهور ولی عصر(عج) و نابودی استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه همایش اربعین حسینی از نظر کمیت و کیفیت در دنیا بی‌نظیر است، تصریح کرد: در مراسم حج حدود 3 میلیون زائر شرکت می کنند اما می‌بینیم  که در اربعین حسینی 25 میلیون زائر از سرتاسر دنیا  با رنگ، نژاد، تفکرات و گرایش‏‌های مختلف در کنار هم گرد می‌آیند.

معاون اجرایی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: حضور میلیونی  و خودجوش مردم در همایش عظیم اربعین حسینی، قدرت و عظمت اسلام ناب محمدی (ص) را نشان می دهد.

وی با اشاره به همایش عظیم اربعین حسینی گفت: این حضور نشانگر وحدت ایجاد شده بین مسلمین  است و شیعه و سنی ندارد.

موسوی افزود: مراسم اربعین حسینی با کنار هم قرار گرفتن میلیون‏ها انسان با هدفی مشترک، باعث شد که دوست و دشمن بر بی‏نظیر بودن این حرکت اعتراف  کنند.

وی اضافه کرد: این افراد از منتظران ظهور و از همان کسانی هستند که می‌خواهند  لشکریان ولی امر مسلمین را تشکیل دهند.

معاون اجرایی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: با  این حرکت عظیم به استکبار جهانی نشان  داده می شود که وقتی خون حسینی در رگ‌های مرم بجوشد به این شکل می جوشد و باکی هم از ترور، داعش و حرکت انتحاری ندارند.

وی محبت، انسجام و احساس غرور برای مسلمانان شرکت کننده در همایش  اربعین حسینی  را از دیگر دستاوردهای این آیین با شکوه دانست و یادآور شد: مردم از پیر و جوان، زن و مرد و کوچک و بزرگ در این  همایش شرکت عشق و ارادت خود به اهل بیت (ع) را به نمایش گذاشته  و هر آنچه که دارند در طبق اخلاص می‌گذارند و یک صدا پای کار می‌آیند.

موسوی با اشاره به برپایی ایستگاه‌های صلواتی افزود: استان همدان  با ارائه خدمات مناسب در طی 4 سال  گذشته به زائرین ابا عبدالله الحسین(ع) مدال افتخار خادمی زوار را بر گردن آویخته است.

به گفته وی یکی از افتخارات استان بحث خادمین است به طوری که 44 ایستگاه در مسیر زائرین اربعین حسینی به صورت خودجوش و مردمی برپا شده است و  به زائرین خدمات شایسته ارائه می دهند.

معاون اجرایی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه دستگاه‌های  اجرایی استان از  ایستگاه‌های صلواتی پشتیبانی کرده‌اند، یادآور شد: با این وجود ایستگاه‌های صلواتی، به دستگاه‌های اجرایی وابستگی ندارند و نذورات مردمی را جمع و به زائرین خدمت رسانی می کنند به طوری که علاوه بر میان وعده، در سه وعده صبحانه، نهار و شام از زائرین پذیرایی و در صورت نیاز به آنها اسکان داده می شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این وحدت ایجاد شده در همایش اربعین تا نابودی کامل استکبار همچنان وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات