خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان شرقی در پاسخ به درخواست خانواده‌های شهدا:

تیم‌های بازرسی از ادارات باید تقویت شود

استاندار آذربایجان شرقی در دیداری صمیمی با جمعی از پدران و برادران شهدای دوران دفاع مقدس، پای درد دل آن ها نشست و انتظارات خانواده‌های شهدا و ایثارگران از مسئولان استانی را جویا شد.
کد خبر: ۸۹۴۵۸۲۰
|
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری، مجید خدابخش در این دیدار با اشاره به دغدغه خانواده‌های شهدا درخصوص رسیدگی مسئولان به مشکلات مردم و مبارزه با مفاسد اداری، بر تقویت تیم‌های بازرسی از ادارات استان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه بازرسی سرزده و بدون اطلاع قبلی از ادارات جزو برنامه‌های آینده من است، ادامه داد: خانواده‌های شهدا بازرسان مدیریت ارشد استان در ادارات مختلف هستند و در هر سازمان و اداره ای مشکل و کم کاری مشاهده کردند به ما اطلاع رسانی کنند.

خدابخش با تأکید بر اینکه تکریم ارباب رجوع وظیفه اصلی دستگاه هاست، اظهار کرد: نظام اداری باید در خدمت مردم به خصوص خانواده شهدا و جانبازان باشد.

وی گفت: خانواده شهدا و جانبازان ولی نعمتان ما هستند و خدمت به این عزیزان افتخار و وظیفه همگانی است.

تعدادی از پدران شهدای والامقام نیز در این دیدار صمیمی به موضوعات اجتماعی و فرهنگی جامعه پرداختند و بر توجه به گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم ارباب رجوع در دستگاه های مختلف تأکید کردند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها