با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع)، مسئولین استانی و شهرستانی حجت الاسلام عابدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرعین شد.
کد خبر: ۸۹۴۵۸۵۰
|
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰

حجت الاسلام عابدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرعین شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه غحضرت عباس (ع) در ایین معارفه مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرعین گفت: اکنون در بحث اربعین مردم و مسئولان درگیر هستند ومردم با آغوش باز به کربلا می روند و این خیل عظیم عاشقان نشانه حقانیت ان حضرت و نورانیت راه ایشان است.

وی با اشاره به اینکه اربعین فرصت مناسبی است باید انرا مغتنم برشمریم افزود:امام حسین کشتی نجات انسان ها است و این چراغ هدایت بشریت به بهترین وجه در پیاده روی اربعین مشاهده می کینم.

وی تصریح کرد:روز به روز دشمنی های استکبار که از زمان پیامبر تا کنون بوده افزون تر می شود چون پیامبر و ائمه راه راست و بصیرت به مردم می دادندو این به زیان مستبدین بود.

حجت الاسلام فیاضی با بیان اینکه انسان در غرب پایین تر از حالت بردگی قرار گرفته تصریح کرد:غرب به انسان با دید کالا نگاه می کند و زنان را در ویترینی قرار داده و مثل لباس به فروش می رساند اما نگاه دینی انسان را به کمال اعلای خود می رساندو تا که ثارالله می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) گفت: استکبار جهانی با مدیریت جهانی خود نتوانست در عراق و سوریه و افغانستان موفق شود و غائله کردستان را به راه انداخت که خوشبختانه تیرش به سنگ خورد.

وی گفت: چرا این اماج علیه ایران است چون اصول هایی داریم ،اول آن اسلام است و بزرگترین اصول ما ولایت فقیه است.

فیاضی تصریح کرد: استکبار چون دید داعش در حال نابودی است غائله کردستان را به وجود آورند که تیرشان به سنگ خورد و اگر توطئه به ثمر می نشست ایران درگیر جنگ می شد.

ارسال نظرات