امام جمعه خلخال گفت:رژیم آل سعود اصلی ترین حامی مالی تروریست ها در منطقه است.
کد خبر: ۸۹۴۵۸۵۸
|
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰

 رژیم آل سعود اصلی ترین حامی مالی تروریست ها در منطقه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری در خطبه های نما زجمعه خلخال با اشاره به شهادت فرزندان ایران اسلامی دردفاع ازمرزهای کشور و برقراری امنیت ضمن اعلام همدردی مردم شهرستان خلخال با خانواده معظم شهدای مرزبانی در مرز های غربی چند روز اخیر گفت: حمایت از گروههای تروریستی در منطقه و روی آوردن آنها به یورش های نظامی به کشورمان همه در زیر سر آل سعود است.

حجت الاسلام رشتبری امام جمعه خلخال با اشاره به دیدار رئیس جمهور روسیه با مقام معظم رهبری و مثبت شمردن دیدگاه دو کشور درزمینه همکاری های مشترک گفت: الحمدالله با تفکر ارزشمند مقام معظم رهبری رفته رفته ابهت آمریکا در جهان شکسته شده و روز به روز رو به تضعیف است. و این دیدار نشان داد که قدرت تاثیر گذار ایران در جهان مورد توجه ملت های دنیاست.

امام جمعه خلخال ضمن اشاره به پیروزهای رزمندگان اسلام در نابودی سازی آخرین تکیه های گاه های داعش در منطقه گفت:الحمدالله بنیان این گروهک تروریستی نیز در حال انهدام و نابودی است

وی سیاست های خصمانه آمریکا در قبال کشورهای دنیا و از جمله کشورمان را محکوم و گفت: رفتار های خصمانه آمریکا ، زیرپا گذاشتن حقوق بشر توسط دولت آمریکا در حمله و تجاوز به کشورها و تحریم های خصمانه موجب کاهش قدرت آمریکا درجهان و بی اعتمادی دنیا به این کشور شده و ترامپ نیز در کشور خود محبوبیت آنچنانی ندارد.

وی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی ، همایش پیاده روی جاماندگان از کربلا را لبیکی دوباره به حضرت سید الشهدا و در ادامه و رهروی از شهید کربلا عنوان نمود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار