خبرهای داغ:
امام جمعه بناب در خطبه های این هفته این شهرستان با بیان اینکه راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی(ع) نتایج مثبت خود را نشان خواهد داد و دشمنان از این رزمایش عظیم خیلی وحشت دارند، گفت: هرکس که در مسیر و خط امام حسین(ع) قرار گیرد، در مسیر الهی قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۹۴۵۸۷۶
|
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی با اشاره به راهپیمایی میلیونی مردم در روز اربعین اظهار کرد: درباره اربعین باید اندیشید، باید پیرامون قیام سیدالشهداء(ع) و همین خیزشی که در عالم هستی به راه افتاده است، تفکر و کنکاش کرد.
وی با اشاره به اهداف و فلسفه قیام عاشورا یادآوری کرد: امام حسین(ع) بی تعارف راه اصلاح جوامع را به مسلمانان یاد داد و یادآوری کرد آنجا که با منطق علوی نمی شود جامعه را اصلاح کرد، باید با قیام وارد میدان شد و با اهدای خون گرم به عزت و شرف رسید.
حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به اهمیت انتظار و عاشورا در بین شیعیان و مسلمانان ادامه داد: باید با پرچم عاشورا به مقاومت و ایستادگی خود در برابر دشمنان ادامه دهیم و حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب و تشیع است.
وی با تاکید بر اینکه دشمنان نظام از ترویج فرهنگ مقاومت، جهاد و شهادت می ترسند، گفت: آمریکا و دشمنان نظام طبل توخالی ای بیش نیستند و به دروغ سر و صدا راه می اندازند.
حجت الاسلام باقری بنابی یادآوری کرد: این پیروزی ها در سایه ولایت و سیدالشهداء(ع) است و باید قرص و محکم از ولایت و سیدالشهداء(ع) دفاع کنیم.

ارسال نظرات