آیت الله ناصری:

اربعین ؛ فرهنگ حسینی را جهانی خواهد کرد/برخی با نشر اخبار غلط به دنبال ایجاد تفرقه در جامعه هستند

خطیب این هفته نماز جمعه یزد با تأکید بر اینکه علی‌رغم همه توطئه‌ها، کشتارها و فتنه‌انگیزی دشمنان، روزبه‌روز بر پیروان مکتب اهل‌بیت افزوده می‌شود؛تصریح کرد: به اعتراف دشمنان و همان‌طور که شاهد هستیم تفکر حسینی و عشق به اهل بیت اطهار در دنیا فراگیر خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۴۵۸۷۹
|
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به حضور پرشور و ده‌ها میلیونی پیروان مکتب اهل‌بیت از سراسر دنیا در پیاده‌روی اربعین، با تأکید بر اینکه این اجتماع عظیم مسلمین گسترش جهانی مکتب حسینی را به دنبال خواهد داشت افزود: حضور در این مسیر لبیک به ندای هل من ناصر امام حسین (ع) است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بابیان اینکه جهانیان از طریق حماسه اربعین می‌توانند بااخلاق شیعیان آشنا شوند، اظهار داشت: در این مسیر شاهد این هستیم که دوست داران اهل‌بیت با همه توان خود در حال خدمت‌رسانی به زائرین هستند و اشخاص مختلف با هر جایگاه و مقام وملیّتی خود را خادم امام حسین (ع) می‌دانند و بامحبت و ایثار خدمت‌رسانی می‌کنند و جلوه‌های بی‌نظیری از فداکاری و مهربانی را به نمایش می‌گذارند.

خطیب این هفته نماز جمعه یزد با تأکید بر اینکه علی‌رغم همه توطئه‌ها، کشتارها و فتنه‌انگیزی دشمنان، روزبه‌روز بر پیروان مکتب اهل‌بیت افزوده می‌شود؛تصریح کرد: به اعتراف دشمنان و همان‌طور که شاهد هستیم تفکر حسینی و عشق به اهل بیت اطهار در دنیا فراگیر خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه در دنیا امروز جای منکر و معروف عوض‌شده است و مجامعی که خود را حامی حقوق بشر می‌نامند در برابر ظلم به انسان‌ها بی‌تفاوت هستند، افزود: امروز عده‌ای ایران که همواره حامی مظلومین بوده و درراه دفاع از مستضعفین و محرومین قدم برداشته، تروریست می‌نامند و رژیم آل سعود که ظلمشان مشهود است و دست آن‌ها به خون هزاران مردم بی‌گناه یمنی آلوده است را حامی حقوق بشر می‌دانند در مقابل نسل‌کشی یمن سکوت می‌کنند.

آیت‌الله ناصری در ادامه به جملاتی از امام راحل عظیم‌الشأن پیرامون آمریکا و غیرقابل‌اعتماد بودن مستکبرین اشاره کرد و اظهار داشت: طبق فرموده امام خمینی (ره) هر کشور و دولتی که مصالح امریکا را در نظر بگیرد و آمریکا بتواند مثل گاو شیردهی آن را بدوشد ازنظر استکبار دولت و کشور مطلوبی است و سایرین باید نابود شوند.

وی ادامه داد: به فرموده ایشان ملت‌های ضعیف باید باهم متحد شده و در برابر ظلم این مستکبرین ایستادگی کنند و برای پیشرفت و آبادانی کشور خود تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بابیان اینکه آمریکا به دنبال ایجاد فساد و ترویج بی‌اخلاقی در جامعه ماست و از راه‌های مختلف تلاش می‌کند به کشور ضربه بزند، خاطرنشان کرد: طبق منویات بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی مسئولین و کسانی که کم‌کاری می‌کنند، دروغ می‌گویند، در بین مردم تفرقه ایجاد می‌کنند و دین مردم را ضعیف می‌کنند، عاملین آمریکا هستند چراکه در مسیر تحقق خواسته‌های مستکبرین قدم برمی‌دارند.

امام‌جمعه یزد با تأکید بر اینکه عده‌ای با دروغ‌گویی و شایعه‌پراکنی و نشر اخبار غلط به دنبال ایجاد تفرقه در جامعه و مانع پیشرفت کشورمی شوند و برای تحقق اهداف حزبی، به خاطر رفاقت‌ها و منافع شخصی اخبار غلط در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر می‌کنند، افزود: نگارندگان اخبار و کسانی که در رسانه‌ها قلم می‌زنند در مقابل آنچه می‌نویسند مسئول هستند و در آخرت باید پاسخگو اعمال خود باشند.

آیت‌الله ناصری در پایان با انتقاد از چنین دروغ‌گویی‌ها، اذعان کرد: همه باید به مسئولی که می‌خواهد کاری انجام دهد کمک کنیم و با نشر اخبار و مطالب کذب در مسیر خدمت‌رسانی او سنگ‌اندازی نکنیم.
ارسال نظرات