سید داود شاه‌چراغی گفت: افراط‌گرایی در مذهب شیعه نه‌تنها به تبلیغ برای اهل‌بیت نیست بلکه در راستایی اهداف دشمنان اسلام است.
کد خبر: ۸۹۴۵۸۸۲
|
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید داود شاه‌چراغی امام‌جمعه ازنا در آخرین حضور خود به‌عنوان امام‌جمعه ازنا اظهار داشت: هر تمندی که به نقطه اوج خودش می‌رسد توانسته است که سبک زندگی مردم را تنظیم کند و ما اگر دائماً بر این موضوع تأکید می‌کنیم به خاطر این است که سبک زندگی اسلامی برگرفته از قران و سیره رسول اکرم (ص) و اهل‌بیت عصمت و طهارت است.

 وی افزود: برای معرفی اسلام به دنیا سبک زندگی اسلامی است و اگر زیبای های زندگی اسلامی را خوب جلوه دهیم مردم به این سبک زندگی اسلامی معتقد و علاقه مند می‌شوند.

امام‌جمعه ازنا عنوان کرد: اسلام برای همه مراحل زندگی بشر برنامه تنظیم کرده است و حتی در معماری و شهرسازی هم اسلام برنامه دارد.

وی با اشاره به پیاده‌رویی اربعین بیان کرد: از همه‌کسانی که در این کنگره باعظمت شرکت کرده‌اند باید قدرانی کنیم زیرا آن‌ها به‌عنوان مبلغ و سفیر در این کنگره بعد از بازگشت به وطن خواهند بود.

 شاه‌چراغی تصریح کرد: ما باید از این ظرفیت عظیم که در کنگره اربعین شرکت کرده‌اند استفاده کنیم تا بتوانیم مکتب اهل‌بیت را به دنیا بشناسانیم و با نااهلان و دشمنان اسلام مقابله کنیم.

وی به افراطی‌گری افرادی در مذهب شیعه خاطرنشان کرد: افرادی افراطی در مذهب شیعه هستند که با هزینه‌هایی فراوان می‌خواهند مکتب اهل‌بیت را به جهان معرفی کنند که کارهایی آن‌ها نه‌تنها در خدمت اهل‌بیت نیست بلکه در راستای دشمنان اسلام حرکت می‌کنند.

 شاه‌چراغی امام‌جمعه ازنا در ادامه اظهار داشت: در این اواخر همین افراطی‌ها در حال ساخت فیلم با هزینه 200 میلیون دلار برای حضرت زهرا (س) هستند که بازیگران این فیلم مسیحی هستند و ساخت این فیلم به یک کمپانی خارجی محول شده است که حتی از سیره اهل‌بیت چیزی نمی‌دانند و با ساخت این فیلم می‌خواهند اختلاف را بین شیعه و سنی را دامن بزنند. و به مقدسات اهل تسنن بتازند.

وی به آخرین حضور خود در نماز جمعه ازنا افزود: خدا را شاکر هستم مدتی خدمت‌گزار مردم خوب و متدین ازنا بوده‌ام.به خاطر کسالتی که خودم دارم و برای زیارت و خدمت گذاری به پدر و مادر پیرم مجبورم از ازنا به شهر علی‌آباد کتول ببرم.

شاه‌چراغی از مسئولین شهرستان و استان درخواستی داشت و گفت: که بیش از بیش به مرم ازنا توجه کنید که این مردم با مکتب امام (ره) قبل از انقلاب و بعد از انقلاب و در دوران دفاع مقدس شهدایی را تقدیم این مرزبوم کرده‌اند و دارای کارنامه درخشانی هستند.

وی عنوان کرد: مسئولین شهرستان و استان سعی وافری کنند که جاده ازنا و شازند اجرایی شود و وضعیت ناسالم آب ازنا با افتتاح تصفیه‌خانه حل گردد.

 شاه‌چراغی در آخر از مردم ازنا حلالیت طلبید و بیان کرد: اگر در این چند مدتی که در خدمت شما بودم اگر قصوری بوده است حلال کنید و من اگر در هر جا باشم خدمت گذار و دعاگو شما مردم هستم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات