اجرای طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان

طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان در ۳۰ آموزشگاه کهگیلویه و بویراحمد آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۵۸۸۹
|
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمداجرای طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان گفت: این طرح برای دانش آموزان پایه هشتم این آموزشگاه‌ها در ۶۰ کلاس درس در بویراحمد- دنا و گچساران ۲۱ آبان ماه جاری اجرا می‌شود.
هادی زارع پور در نشستی با رئیس سازمان بهزیستی برای تفاهم نامه اجرای این طرح برگزار شد افزود: در این طرح معلمان، مطالعات اجتماعی، تفکر و سبک زندگی را با شرکت در کارگاه آموزشی فرا می‌گیرند.
رئیس سازمان بهزیستی استان هم گفت: این طرح با هدف ارتقاء توانمندسازی دانش آموزان در زمینه‌های اجتماعی و ایجاد توسعه ظرفیت‌های مشارکتی دانش آموزان برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اجرا می‌شود.
موسوی امجد بیان کرد: افزایش شناخت نسبت به آسیب‌های اجتماعی، اصلاح نگرش در جهت جمع گرایی و توسعه نظر فعالیت مشارکتی از نتایج این طرح است.
ابراهیم ستار رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های آموزش و پرورش استان با بیان اینکه این طرح در سال گذشته در ۱۰ آموزشگاه استان برگزار شد افزود: این برنامه از بهترین طرح‌های کیفی سازی ارتقای توانمندی دانش آموزان در شناسایی آسیب‌های اجتماعی است که دوره آموزشی آن برای معلمان از ۲۱ آبان آغاز می‌شود.
ارسال نظرات