اربعین حسینی تجلی اقتدار مسلمین جهان

اربعین حسینی، تجلی اقتدار و اتحاد مسلمین جهان است.
کد خبر: ۸۹۴۵۸۹۸
|
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
امام جمعه موقت شهر لیکک در آیین عبادی ـاربعین حسینی تجلی اقتدار مسلمین جهان سیاسی نماز جمعه این شهر با بیان اینکه مهم‌ترین عامل رنگ باختن معنویت دور شدن از ذکر خداست گفت: مسئولان باید نسبت به ترویج احکام الهی مردم را یاری کنند که نقش علما بیش از بقیه مردم است.
حجت الاسلام ویسی نژاد با تسلیت ایام حزن و اندوه محرم و صفر به تمامی مسلمانان جهان، اربعین حسینی را تجلی اقتدار و اتحاد مسلمین دانست.
وی مسئولان را به امر به معروف و نهی از منکر دعوت کرد و گفت: باید مسئولان، مردم را در ترویج فرهنگ دینی و حفظ شأن و حرمت ایام محرم و صفر یاری کنند.
امام جمعه موقت شهر لیکک با بیان اینکه از عوامل مهم زمینه ساز قیام عاشورا، بی توجهی و فراموشی وصایای پیامبر اکرم (ص) است افزود: باید هرچه می‌توانیم نسبت به قرآن به عنوان یادگار پیامبر (ص) و به عنوان نجات بخش انسان‌ها توجه کنیم.
وی گفت: مواظب باشیم برای دنیا مقابل احکام الهی نایستیم و باید هوشیار باشیم هیچ کلامی بر زبان نرانیم که رهبری ما که پیامش پیام عرشی و کلام تأیید شده دارد، نگران شود.
وی افزود:دور شدن از ذکر خدا که مظهر آن نماز است باعث رنگ باختن معنویت در زندگی انسان‌ها می‌شود.
حجت الاسلام ویسی نژاد با تاکید بر لزوم پایبندی جامعه به معنویات به خصوص نماز، گفت:اگر معنویت در جامعه رنگ ببازد، انقلاب به خطر می‌افتد.
امام جمعه موقت شهر لیکک با بیان اینکه علما باید مواظب حفظ شأن لباس روحانیت باشند، تصریح کرد: اگر کسی به احکام دین پایبند نباشد و لباس روحانیت را برتن کند، مثل چاقویی در دست زنگی مست است که می‌تواند بسیار خطرناک باشد.
ویسی نژاد گفت: لباس علما لباسِ رسول خداست، نباید جمله‌ای بگوییم که اسلام و ائمه زیر سوال بروند، چرا که بیش از بقیه مردم مؤاخذه می‌شویم.
ارسال نظرات