خبرهای داغ:
خطیب موقت نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه به حال جوانان تحصیل‌کرده که فاقد کار هستند باید گریست، گفت: ما امروز شاهد مشکلات در جامعه هستیم و مسئولان باید به‌جای اینکه خود را مشغول حزب‌بازی کنند برای رفع مشکلات قدم بردارند.
کد خبر: ۸۹۴۵۹۲۰
|
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مجتبی میردامادی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه همه انسان‌ها در برابر خدا یکسان‌اند مگر در میزان تقوا، اظهار کرد: فقیر، غنی،‌ سفیدپوست، سیاه‌پوست و … برای خداوند یکسان هستند هرکدام متقی باشند نزد خداوند دارای ارج بالاتری هستند.

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان، مبعوث شدن پیامبر(ص) را خود یک معجزه بیان کرد و گفت: در دنیای پر از شرک، کفر، ظلم و جور فردی امی مبعوث بر پیامبری شده و به هدایت افراد تلاش می‌کند و بعد از یک هزار و 400 سال هم همچنان دین آن پابرجاست و این خود یک معجزه است.

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) معلم بشریت شد بااینکه فردی امی بود، اظهار کرد: امروز حدود یک‌سوم جهان کلمه لااله‌الاالله و محمد رسول‌الله را بر زبان جاری ساخته‌اند.

حجت‌الاسلام میردامادی اولین عامل موفقیت پیامبر(ص) را پیوند عمیق ایشان با خداوند تبارک‌وتعالی عنوان کرد و گفت: امروز یکی از بزرگ‌ترین دلایل حقانیت انقلاب، همین تقوای امام خمینی(ره) و اعتماد ایشان به خداوند بوده است.

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان، با بیان اینکه دشمنان برای انقلاب ما زحمت درست کرده و می‌کنند ولی انقلاب اسلامی دچار لطمه نشده است، اظهار کرد: استقامت، شجاعت و پایمردی امام (ره) و مردم خوب نظام جمهوری اسلامی است که تداوم این حرکت عظیم به‌وسیله رهبر معظم انقلاب در حال دنبال شدن است.

وی با اشاره به حماسه عظیم 25 آبان مردم اصفهان که بر روی دستانشان بیش از 300 شهید را تشییع کردند، خاطرنشان کرد: در آن روز نه‌تنها اخم به‌صورت یک اصفهانی نیامد بلکه در همان روز 10 برابر شهدا نیروهای تازه‌نفس به جبهه رفتند.

حجت‌الاسلام میردامادی با بیان اینکه اعمال تحریم‌ها چیز تازه ای نیست، گفت: پیامبر اسلام(ص) را نیز در صدر اسلام تحریم کردند ولی ایشان مقاومت کرده و در برابرشان به پیروزی رسیدند.

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان، با بیان اینکه به حال جوانان تحصیل‌کرده که فاقد کار هستند باید گریست، اظهار کرد: ما امروز شاهد مشکلات در جامعه هستیم اما مسئولان باید به‌جای اینکه خود را مشغول حزب‌بازی و مسائل شیطانی بکنند برای رفع مشکلات قدم بردارند.

وی با تصریح اینکه امروز قطعاً از آمریکا نباید بترسیم،‌ گفت: امام (ره) فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند؛ اما باید از اعمال خود بترسیم و بدانیم عزل و نصب‌های بی‌حساب و بی‌ضابطه این‌ها یک مملکت را از درون به فروپاشی می‌کشاند.

حجت‌الاسلام میردامادی، با بیان اینکه اگر ملت ما متقی شود دشمن هرگز نمی‌تواند بر کشورمان خدشه وارد کند، اظهار کرد: کسی که متقی باشد موفق خواهد بود این وعده الهی است.

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان خطاب به مسئولان گفت: مقام یک امتحان الهی است، کاری کنید پس از تمام شدن ایام خدمت در پیشگاه مردم و خدا سر افزار باشید.

وی با اشاره به حماسه بزرگ پیاده‌روی اربعین، اظهار کرد: این تشریفات پیاده‌روی اربعین شعائر است،‌ باید پرسید چرا بوق‌های رسانه‌ای آمریکا، انگلیس و غرب در برابر نمایش مانور بزرگ خفه‌شده‌اند.

حجت‌الاسلام میردامادی، خطاب به رژیم ننگین آل سعود گفت: واقعاً ننگتان باد، شما این‌همه کشتار مردم مظلوم یمن و راه‌اندازی داعش و گروه‌های تکفیری را در پرونده دارید.

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان با اشاره به دستگیری بیش از 500 نفر از شاهزادگان سعودی به دست بن سلمان، گفت: این‌ها نشان از پوسیدگی و فروپاشی از درون حکومت آل سعود دارد.

وی ادامه داد:‌ آن‌ها گمان کرده‌اند این دلارهای زیاد را که به‌حساب آمریکای جنایتکار می‌ریزند یعنی هر غلطی دلشان خواست می‌توانند بکنند.

حجت‌الاسلام میردامادی، دشمن اصلی ملت مقاوم انقلاب اسلامی را آمریکا بیان کرد و گفت: هر جا فسادی هست زیر سر آمریکایی‌ها است.

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: بنگاه‌های حقوق بشر جهان از آمریکا می‌ترسند.

وی با اشاره به صحبت برادر شهید مدافع حرم آقادادی با وی، گفت: این برادر شهید از پاره کردن بنر عکس این شهید جلوی درب خانه اشان توسط مأموران شهرداری منطقه هفت گلایه کرد و گفته است آن‌ها حتی کاغذی را درون خانه برای پرداخت جریمه نصب این بنر را به شهرداری انداخته‌اند؛ چشمتان روشن، مگر ملت تحمل می‌کنند شما این رفتارهای زشت را انجام می‌دهید.

حجت‌الاسلام میردامادی رباخواری را یکی از عوامل سقوط هر کشوری بیان و اظهار کرد: رشوه‌خواری، حزب‌بازی، جناح‌بازی و رباخواری مورد رضای خدا نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها