امام جمعه اشکذر به شکست‌های پیاپی گروه تکفیری داعش در عراق و سوریه در روز‌های اخیر اشاره کرد و افزود: این گروه‌های تکفری مزدور آمریکا به شمار می‌آیند.
کد خبر: ۸۹۴۵۹۳۴
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۴
به گزارش خبرنگار بسیج اشکذر، خطیب نماز جمعه اشکذر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه امامان معصوم (ع) را راهنمایان مردم در دنیا و آخرت دانست و افزود: ائمه معصومین (ع) همچون چراغ، راه را برای بندگان خدا مشخص میکنند و ان‌ها بهترین راهنمایان به سمت صراط مستقیم و دورشدن از ظلمات هستند.
"حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا طالبیان" ائمه معصومین و قران تنها صراط مستقیم دانست و ادامه داد: مردم باید به این دو ثقل عظیم چنگ بزنند تا از راه حق دور نشوند.
امام جمعه اشکذر در ادامه سخنان خود به هفته وقف اشاره کرد و افزود: وقف یکی از کار خیری است که اسلام به آن توجه ویژه کرده است و آن را جزء بهترین اعمال دانستند که برای انسان همیشه می‌ماند.
وی به ۲۴ آبان سالروز بزرگداشت علامه سید محمد حسین طباطبایی اشاره کرد و گفت: ایشان یکی از بزرگان تشیع به شمار می‌رود که توانسته است شاگردان زیادی به اسلام اهدا کند.
امام جمعه اشکذر به شکست‌های پیاپی گروه تکفیری داعش در عراق و سوریه در روز‌های اخیر اشاره کرد و افزود: این گروه‌های تکفری مزدور آمریکا به شمار می‌آیند در چند سال اخیر ویرانی و خرابی‌های زیادی در هر کجا که اثری داشته اند را به وجود آورده اند که به لطف خدا این دست نشانده‌های آمریکا نیز به زودی نابود میشوند و بار دیگر تیر این آمریکای خبیث به سنگ می خورد.
ارسال نظرات