نماینده مردم قائنات و زیرکوه در گفت‌وگو با «بسیج»:

"بسیج" الگویی موفق برای کشورهای آزادی‎بخش جهان است

بسیج به عنوان یک نهاد مردمی با این ویژگی‎های منحصر به فرد خود و مشارکت درهمه عرصه‎ها به الگویی موفق برای همه کشورهای آزادی‎بخش و مظلوم دنیا مخصوصا کشورهای مسلمان تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۹۴۵۹۸۶
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

 فرهاد فلاحتی نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به حضور پرثمر بسیج در عرصه‎های مختلف عنوان کرد: بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی چه در اداره کردن جنگ و چه در ایام سازندگی و چه در بحث محرومیت‎زدایی از مناطق محروم حضور و نقش تاثیرگذار داشته است.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در ادامه این مطلب با بیان اینکه اقشار مختلفی در بسیج حضور فعال وجود دارد که منشا تحول و تحرک خوبی نیز در جامعه بوده و هستند تاکید کرد: در جایی که دولت‎ها کم می‎آوردند و یا عرصه حضور نداشتند، این بسیج بود که آن سنگینی را تحمل می‎کرد و در عرصه‎های مختلف چون نقاط محروم حضور می‎یافت و همچنان نیز این حضور ادامه دارد.

فلاحتی در خاتمه بیان داشت: امروز بسیج به عنوان یک نهاد مردمی با این ویژگی‎های منحصر به فرد خود و مشارکت درهمه عرصه‎ها به الگویی موفق برای همه کشورهای آزادی‎بخش و مظلوم دنیا مخصوصا کشورهای مسلمان تبدیل شده است که نمونه‎های این الگوپذیری از بسیج را در ایام اخیر هم دیدیم در کشورهای منطقه چون عراق با تشکیل بسیج مردمی(الحشدالشعبی) و در دیگر کشورها مثل سوریه و لبنان و .. که کاملا الهام پذیرفته و تحت تاثیر تفکرات بسیجی ایرانی‎ها بوده‎اند و این را به عنوان یک افتخار تلقی می‎کنند.

ارسال نظرات