خبرهای داغ:
رمان «ساعت های استخوانی» نوشته دیوید میچل با ترجمه نادر قبله ای منتشر و راهی بازار نشر شد.
کد خبر: ۸۹۴۶۰۰۶
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، رمان «ساعت های استخوانی» نوشته دیوید میچل به تازگی با ترجمه نادر قبله ای توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

دیوید میچل نویسنده انگلیسی، بین مخاطبان ایرانی با رمان «اطلس ابر» شناخته می شود که در سال ۲۰۱۲ فیلمی با اقتباس از آن و با بازی تام هنکس و هالی بری ساخته شد. رمان «اطلس ابر» در سال ۲۰۰۴ چاپ شد. میچل نویسنده ای است که نقدهای مجله واشنگتون پست او را نویسنده نامگذاری کرده اند که آینده رمان را به مخاطب نشان می دهد.

اما «ساعت های استخوانی» رمانی رنگانگ و پر از شخصیت ها و قلمروهاست که از خواننده خود می خواهد مانند جورچین از هم باز شده و دوباره سر هم شود. میچل در روایت داستان های به هم پیوسته تبحر دارد و در آمیختن ژانرهای مختلف باکی به خود راه نمی دهد. رمان «ساعت های استخوانی» به نظر جذاب ترین داستان این نویسنده است. 

پابلیشرز ویکلی در نقدی که از این رمان چاپ کرده، درباره اش نوشته است: «ساعت‌های استخوانی جاه‌طلبانه‌ترین رمانی است که تاحالا نوشته شده، یا میچلی ترین رمان دیوید میچل است؟»

هچنین واشنگتن پست نیز درباره این اثر، این جملات را چاپ کرده است: «ساعت‌های استخوانی با شدتی تحمیل‌کننده و لطافت طبعی فانتزی، گلچینی غنی از رئالیسم آشنا، فانتزی گوتیک و چشم‌اندازی آخرالزمانی ارائه می کند.»

این کتاب به تازگی با ۹۴۴ صفحه و قیمت ۷۰ هزار تومان منتشر شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها