دریک کیلومتری صحن بین الحرمین؛

موکب علی اکبر (ع)رودان پذیرای زائران اربعین در کربلا +تصاویر

موکب علی اکبر شهرستان رودان در خیابان شیخ احمد وایلی و در یک کیلومتری صحن بین الحرمین روزانه پذیرای زایرین زیادی از این شهرستان و سایر شهرستانهای استان است.
کد خبر: ۸۹۴۶۰۱۰
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
 

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از  شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ موکب حضرت علی اکبر(ع)شهرستان رودان با حضور بیش از ۴۰ خادم الحسین خواهر و برادر در خیابان شیخ احمد وایلی در یک کیلومتری صحن بین الحرمین به صورت شبانه روز پذیرای زایرین اباعبدالله الحسین (ع)از استان هرمزگان ،شهرستان رودان و سایر نقاط کشور است .

راه اندازی این موکب فقط با کمک مردم بوده و هیچ گونه کمک های دولتی و سایر نهادها و سازمانها را در پی نداشته است و روزانه به بیش از ۵۰۰ نفر از زایرین اربعین حسینی خدماتی چون اسکان و پذیرایی در سه وعده غذایی را ارائه می کند.
 
علی نجفی مدیر اجرایی موکب حضرت علی اکبر رودان در گفت و گو با خبرنگار هرمز؛ گفت:مدتها قبل از فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان در زمینه جمع آوری کمک های مردمی جهت برپایی موکبی به نمایندگی از شهرستان رودان فعالیت خود را آغاز کرده ایم که خوشبختانه به همت و پشتکار برادران ما در ستاد اربعین شهرستان و شور و اشتیاق مردم عزیز موفق به جمع آوری مقدار زیادی از اقلام مورد نیاز شدیم .
 
وی افزود:تمامی خادمین در این موکب از شهرستان رودان هستنددو همه این عزیزان فی سبیل الله و به عشق ابا عبدالله الحسین (ع) مدت ۱۵روز است که به زایرین آن حضرت خدمت می کنند و تا پایان اربعین هم انشاالله به کار خود ادامه خواهند داد.
 
مدیر اجرایی موکب علی اکبر (ع) رودات اظهار کرد: موکب شهرستان رودان در یک کیلومتری صحن بیت الحرمین قرار دارد و زایرین زیادی از این مسیر عبور می کنند و با توجه توزیع میان وعده ما که همان خرمای مرغوب رودان هست شاهد استقبال زیادی از زایرین عزیز اربعین حسینی هستیم .
 
علی نجفی در پایان خاطر نشان کرد:الحمدالله زمینی هم که موکب در آن دایر شده را یکی از شهروندان خیر شهر کربلا به صورت رایگان در اختیار ما قرار داده است و انشاالله در سال آینده اختصاص یک زمین برای موکب شهرستان رودان را به طور دایم و احداث سازه ای ویژه را در دستور کار خود داریم.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار