موکب انصارمهدی قشم پذیرای روزانه ۲هزار زائر در کربلا+تصاویر

موکب انصار المهدی شهرستان قشم با تجهیزات کامل روزانه به بیش از ۲ هزار نفر از زائران اربعین حسینی اسکان و خدمات می دهد.
کد خبر: ۸۹۴۶۰۱۲
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از  شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ در کنار سایر مواکب استان هرمزگان جوانان انقلابی وعاشق ابا عبدالله الحسین در قالب خادم الحسین با راه اندازی موکب انصار المهدی از شهرستان قشم روزانه به بیش از ۲ هزار نفر از زائران و دلدادگان ابا عبدالله الحسین (ع) خدماتی از قبیل اسکان و در سه وعده غذایی خدمات ارائه  می دهند .
این موکب در خیابان میثم تمار و در نزدیکی حرم مطهر حضرت عباس (ع)واقع شده که به دلیل نزدیکی به حرم و دسترسی زائران به حرم مطهر حضرت سیدالشهدا (ع)و علمدار دشت کربلا مورد استقبال آنها قرار گرفته است.
موسوی، مدیر اجرایی موکب انصار المهدی شهرستان قشم در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به خدمات انجام شده در این موکب گفت:به اتفاق بیش از ۵۰ نفر از جوانان برادران و خواهران خادم ابا عبدالله الحسین (ع) برای خدمت به زائران آن حضرت از شهرستان قشم به اینجا آمده ایم تا در این شور و حماسه به اندازه خود سهمی داشته باشیم و خدمت بکنیم.
وی افزود:مدت ها قبل از آغاز شور اربعینی ما در کربلا حاضر شده و تدارکات لازم را برای پذرایی ا ززائران اربعین آماده کرده تا در این شلوغی و ازدحام عاشقان ابا عبدالله در زمینه تامین رفاه آنان مشکلی وجود نداشته باشد و این همایش بزرگ به نحو احسن برگزار شود.
 
 
مدیر اجرایی موکب انصار المهدی قشم اظهار کرد:در این موکب متفاوت با سایر موکب های استان اکثر خدمات به زائران اربعین ارایه می شود که از جمله آنها می توان به رختشوی خانه ،خیاطی ،درمانگاه مستقر در موکب ،برنامه های فرهنگی از قبیل برگزاری نماز جماعت و همچنین پذیرایی در سه وعده غذایی اشاره کرد.
 
موسوی در ادامه تصریح کرد:کمک های بسیاری جهت برپایی این موکب از طرف مردم عزیز شهرستان قشم صورت گرفته که اگر این کمک ها نبود در اداره و ادامه فعالیت موکب با مشکلات زیادی روبه رو بودیم که الحمدالله مردم پای کار بودند و هر نیازی که برای برپایی موکب بود آنها تامین کردند.
وی یاد آور شد :اسکان در این موکب فقط ویژه زائران شهرستان قشم نیست بلکه از سایر شهرستانهای استان و در برخی روزها از نقاط مختلف کشور ما مهمانانی داشتیم که پس از اسکان در موکب و زیارت حرم مطهر اباعبدالله و حضرت عباس (ع) به شهر خود بازگشته و تا کنون هم این خدمات با ازدحام بیشتری از زائران در حال انجام است.
موسوی در پایان خاطر نشان کرد:موکب انصار المهدی به نمایندگی از مردم باصفا و عاشق ابا عبدالله الحسین (ع)در کربلای معلی راه اندازی شده و با عنایت خداوند متعال انشاالله تا بعد از اربعین حسینی در شهر کربلای معلی دایر خواهد بود و پس از آن بعد از جمع آوری خادمین به کشور عزیزمان ایران بر خواهند گشت .
 
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات