امام جمعه دهگلان:

ملاک برتری انسان نزد خداوند تقوی و پرهیزگاری است

امام جمعه دهگلان گفت:ملاک برتری انسان نزد خدا تقوی و درستکاری است و انسان بوسیله علم و ایمان و عمل صالح می‌تواند رشد پیداکند و به قرب الهی نائل گردد.
کد خبر: ۸۹۴۶۰۱۳
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا یدالله محمدی امام جمعه دهگلان در خطبه‌های نماز جمعه دهگلان در مسجد جامع این شهر ضمن تسلیت اربعین سرور وسالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) مسئولیت را امانت بزرگ دانست و گفت: کسانی که در قبال مسئولیتشان از خدمت به جامعه کوتاهی ورزند باید در برابر خداوند جوابگو باشند.

وی ملاک برتری انسان نزد خدا را تقوی و درستکاری عنوان کرد و گفت: انسان بوسیله علم و ایمان و عمل صالح است که رشد پیدا میکند و به قرب الهی نائل گردد.

ماموستا محمدی افزود: قرآن کریم عناصر و عواملی را برای رشد و تعالی انسان مطرح می‌کند و اگر انسان از ایمان و عمل صالح خودداری کند در خسران خواهد بود.
امام جمعه دهگلان با اشاره به عدم اشتغال بسیاری از جوانان این شهرستان و کمبود فضا‌های ورزشی، فضای مطالعه و فضای سبز از نماینده قروه و دهگلان و از مسئولان استان واین شهرستان خواست تا برای رفع موانع موجود در جهت بر طرف کردن این مشکلات تلاش کنند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود گفت: باید با کسانی که با سنگ اندازی مانع پیشرفت دهگلان و جوانان این شهرستان می‌شوند برخورد شود.

وی ضمن تشکر از فعالیت نماینده شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی از وی خواست در زمینه اشتغال و عمران دهگلان اهتمام جدی ورزد و خواسته‌های این شهرستان محروم برآورده شود.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات