موکب طلوع آدینه ویژه بانوان استان هرمزگان در خیابان میثم تمار در کربلای معلی پذیرای بانوان هرمزگانی و سایر استان های کشور است.
کد خبر: ۸۹۴۶۰۱۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
 

 

 
 
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از  شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ بری نخستین بار موکبی ویژه خواهران در کربلای معلی راه اندازی شده است که فقط بانوان زائر را پذیرش میدکند و همه امورات این موکب در بخش های مختلف از قبیل آشپزخانه ،برنامه های فرهنگی و اسکان و سایر اقدامات لازم بر عهده بانوان توانمند استان هرمزگان است .
این موکب در خیابان میثم تمار و در نزدیکی حرم مطهر علمدار دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس واقع شده است که صرفاً بانوان محترم زایر را اسکان داده و خدمات لازم را به آنها ارایه می کند.
 
مدیر اجرایی موکب طلوع ادینه ویژه بانوان در گفتگو با خبرنگار هرمز در کربلای معلی گفت:این موکب تنها ویژه بانوان استان هرمزگان در کربلا راه اندازی شده که کلیه اداره آن برعهده بانوان و خادمین امام حسین (ع) از این استان می باشد و علاوه بر پذیرش زائران هرمزگانی بانوانی را هم از سراسر نقاط مختلف کشور اسکان می دهد.
وی افزود :یکی از نکات مهم و مورد توجه در این موکب راحتی و اسکان مستقل بانوان است که مورد استقبال زیاد این عزیزان واقع شده و به هیچ عنوان آقایان اجازه ورود در این موکب را ندارندو حتی کارهای سخت این موکب هم را خود بانوان عزیز خادم انجام می دهند .
 
مدیر اجرایی موکب طلوع آدینه هرمزگان در ادامه اظهار کرد:روزانه بیش از ۲۰۰ الی ۳۰۰ نفر از بانوان زایر رادر این موکب پذیرش و تا پایان اسکان آنها تمامی خدمات لازم را جهت رفاه و آسایش این عزیزان فراهم می کنیم .
 
وی در پایان با اشاره به به سایر اقدامات در موکب ویژه بانوان خاطر نشان کرد :همچنین با استقرار یک اکیپ پزشکی که همه این تیم را بانوان تشکیل می دهند و در زمینه تامین سلامت و درمان زایرین هم تدابیر لازم اندیشیده ،همچنین با احداث سازه یک حسینیه موقت زمینه برگزاری مراسمات مذهبی و سینه زنی هم ویژه بانوان فراهم شده است .
 
ارسال نظرات