یک بسیجی جهادگر در گفتگو با«بسیج»عنوان کرد
رئیسی گفت: گروه جهادی شهید همت بوشهر اکیپ درمانی را برای ویزیت رایگان مردم روستاهای محروم اعزام می کند و انواع خدمات پزشکی در این مناطق ارائه می شود.
کد خبر: ۸۹۴۶۰۲۱
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴

جعفر رئیسی مسئول گروه جهادی شهید همت استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات این گروه جهادی در روستاهای محروم و دورافتاده استان بوشهر اظهار داشت: اردوهای گروه جهادی شهید همت بوشهر 10 روزه است که در این مدت انواع خدمات را به روستائیان محروم ارائه می کنیم.

وی افزود: با توجه به مشکلات آشکار و پنهانی که روستائیان داشتند از تیم همیاران بهزیستی، روان شناسی و کارگروه فرهنگی آوای مهرگان و کانون نیک فرزان هلال احمر دعوت به همکاری کردیم.

مسئول گروه جهادی شهید همت بوشهر خاطر نشان کرد: تیم جهادی ما کلاس های آموزشی متنوعی را همچون آموزش گلدوزی، کامپیوتر و دروس تاریخ و دینی و ریاضی برگزار می کند.

این بسیجی جهادگر با اشاره به اقدامات بهداشتی و خدمات درمانی در مناطق محروم روستائی خاطرنشان کرد: همچنین گروه جهادی شهید همت بوشهر اکیپ درمانی را برای ویزیت رایگان مردم روستاهای محروم اعزام می کند و انواع خدمات پزشکی در این مناطق ارائه می شود.

ارسال نظرات