خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت : تنظیم بازار و رضایت مشتریان ، اولویت اصلی مدیریت اقتصادی استان در امر ذخیره سازی میوه و گوشت شب عید است چرا که عدم رضایت مشتریان به بازار ضربه جدی وارد می‌کند.
کد خبر: ۸۹۴۶۰۳۴
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که به منظور هماهنگی اجرای طرح ذخیره سازی گوشت و میوه در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: کنترل و نظارت بر بازار و قیمت محصولات نیازمند مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی بوده و این مورد نباید مورد غفلت قرار گیرد و مدیران باید اهتمام ویژه‌ای نسبت به این امر داشته باشند.
وی با بیان اینکه میوه و گوشت مصرف شب عید به اندازه کافی پیش بینی و در مرحله تامین و ذخیره سازی است، تصریح کرد: پیش بینی نیاز بازار بسیار مهم و ضروری است و به همین منظور حدود ۱۵۰۰ تن سیب و پرتقال در مرحله اول خرید و ذخیره سازی می‌شود که این مقدار قابل افزایش است. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با تاکید بر نظارت جدی دستگاه‌های متولی بر روند قیمت کالا‌ها در ایام پایانی سال گفت: رضایتمندی مردم باید در همه امور لحاظ شود و از نظر قیمت کالا‌ها باید به گونه‌ای عمل شود که مردم کاملا در آرامش خاطر باشند.
حبیبی افزود: قصد دخالت در بازار را نداریم و معتقدیم بازار باید توسط اتحادیه‌ها، اصناف و خود بازاریان تنظیم شود، اما از اعمال نظارت در بازار نیز غفلت نمی‌کنیم.
این مسئول اقتصادی استان با تاکید بر کیفیت محصولات ذخیره سازی شده خاطرنشان کرد: بسته بندی کالا‌های مورد نیاز مردم و همچنین قیمت مناسب باید لحاظ شود تا از سوء استفاده سود جویان جلوگیری شود.
حبیبی در خصوص نحوه توزیع میوه شب عید یادآور شد: فرمانداران متناسب با میزان توزیع سال گذشته و همچنین نیاز مردم نسبت به ارسال آمار میوه درخواستی به ستاد تنظیم بازار استان اقدام کنند.
۱۰۰۹/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها