پوسترهای کمک رسانی به مردم مظلوم یمن با هدف حمایت از محرومان با همت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در مساجد این استان نصب و توزیع شد.
کد خبر: ۸۹۴۶۰۴۰
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مردم مظلوم یمن و میانمار چندی است که همواره مورد ظلم و جنایت غیرانسانی عوامل دست نشانده استکبار جهانی قرار دارند.
 
توزیع پوسترهای کمک رسانی به مردم مظلوم یمن و میانمار در مساجد استان البرز
شمار جمعیتی مردم یمن که در قحطی به سر می‌برند به هفت میلیون نفر تخمین زده شده است، همچنین مردم مظلوم میانمار که به واسطه دست نشانده‌های غربی از خانه و کاشانه خود آواره شدند و در اردوگاه‌ها روزگار می‌گذرانند وضعیت بسیار نامطلوبی دارند؛ و این در حالی است که جامعه جهانی تنها و تنها این کشتار وحشیانه انسانی را محکوم کرده است و در عمل کار خاصی را برای رهایی و نجات این مردم از ستم انجام نداده است.

ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور قریب یک ماه گذشته با ارائه پوستر‌های کمک رسانی به مردم مظلوم یمن و میانمار و توزیع آن به دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور سعی در برداشتن قدمی برای این مردم در نظر داشته است.

براساس این عملکرد، دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با توزیع پوستر‌های کمک رسانی به مردم مظلوم یمن و میانمار با همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اهتمام داشته است.

مسجد حجت بن الحسن (عج) با همت کانون فرهنگی هنری گلشهر ویلا از جمله مساجد استان است که در ایام اربعین حسینی نسبت به این مطلب توجه خاصی داشته است و در تریبون مسجد از عموم مردم جهت مشارکت در این طرح یاری خواسته است.

گفتنی است، تعداد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در حال حاضر به ۳۶۶ کانون فرهنگی در سطح استان البرز می‌رسد.

لازم به ذکر است، شماره حساب ۰۱۱۳۱۳۰۰۰۰۰۰۶ نزد بانک ملی شعبه مرکز و شماره کارت بانکی همین حساب ۹۰۸۳-۹۹۹۰-۹۹۱۸-۶۰۳۷ آماده دریافت کمک‌های مردمی است.
 
منبع: شبستان
ارسال نظرات