خبرهای داغ:
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین:

حمایت از تولید آثار فاخر رسانه‌ای جزو اولویت‌ها است

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواستار حمایت برای تولید آثار فاخر رسانه ای شد.
کد خبر: ۸۹۴۶۰۵۴
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در دیدار با رئیس سازمان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اذعان کرد: از ابتدای تأسیس صداوسیمای مرکز قزوین تا کنون حدود ۱۵۰ اثر فاخر رسانه‌ای در این مرکز تولید شده که حدود ۴۰ اثرِ آن علی رغم تنگنا‌های مالی شدید در سال‌های اخیر ساخته شده؛ و این امر بیانگر عزم رسانه برای معرفی هرچه بیشتر استان است.
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در ادامه با اشاره به حمایت‌های استاندار قزوین از رسانه گفت: در دیدار با استاندار ایشان قول مساعد برای حمایت از صداوسیما و تخصیص اعتبار به طرح‌های این مرکز در حوزه‌ی تولید آثار فاخر داده بودند.
وی با اشاره به ایده‌های جدید برای تولید آثار فاخر در حوزه رسانه اظهارداشت: برخی موضوعات و ایده‌های رسانه‌ای مثل زندگی شهید رجایی، شهید لشگری و سایر مفاخر استان موضوعات بکر و مغفولی هستند که تا کنون به آن‌ها پرداخته نشده و ورود به این عرصه مستلزم تأمین اعتبار و حمایت جدی است.
یاری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم در این دیدار بر لزوم حمایت از رسانه برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و تولید آثار فاخر رسانه‌ای تأکید کرد و خواستار برگزاری جلسه‌ای با حضور استاندار، امام جمعه، اعضای شورای فرهنگ عمومی و متولیان امر برای تصویب طرح‌های صداوسیمای مرکز قزوین در قالب مصوبه‌ای قانوی برای جذب بودجه دراین حوزه شد.
وی افزود: در صورت ارائه‌ی طرح‌های کارشناسی مختلف از سوی صداوسیما سازمان مدیریت و برنامه ریزی آن‌ها را حمایت خواهد کرد تا بودجه لازم به این طرح‌ها اختصاص یابد.
در ادامه این جلسه هواسی قائم مقام، شمس آرا معاون سیما و لطفی مشاور مدیرکل صداوسیما هم با قدردانی از توجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواستار توجه هرچه بیشتر به حوزه‌ی رسانه شدند و اظهار داشتند حمایت از رسانه منجر به معرفی توانمندی و ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف خواهد شد.
۱۰۰۱/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها