مقیمی گفت: منزوی کردن آمریکا در کنار دور زدن تحریم ها قرار دارد یعنی وقتی ایران استقلال اقتصادی پیدا کند، حملات آمریکا به ایران در سطح اقتصادی نابود می شود.
کد خبر: ۸۹۴۶۰۶۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۱

محمد حسین مقیمی استاندار تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره وظایف نهاد ها اجرایی و دستگاه های امینتی در ارتباط با حذف دلار از معاملات تجاری گفت: در ایران مجلس و دولت و دیگر نهاد های اجرایی و تصمیم گیرنده زیر نظر رهبری و در این میان شورای عالی امنیت قرار دارد که تصمیم ها در این شورا مطرح می شود و به تایید رهبر معظم انقلاب می رسد. حال اگر قرار است دلار از اقتصاد ایران کنار گذاشته شود باید مصوبه ای در مجلس داشته باشد. پس شروع کار از مجلس خواهد بود.

وی با بیان اینکه رهبری در صحبت های اخیرشان با رئیس جمهور روسیه از منزوی کردن آمریکا می گویند افزود: منزوی کردن آمریکا در کنار دور زدن تحریم ها قرار دارد یعنی وقتی ایران استقلال اقتصادی پیدا کند، حملات آمریکا به ایران در سطح اقتصادی نابود می شود. تصور کنید که آمریکا در این سال ها دشمنی با ایران و برآورده کردن هزینه های هنگفت در منطقه برای نابودی حکومت اسلامی ایران بی فایده باشد، قطعا آمریکا منزوی خواهد شد.
ارسال نظرات