همتی گفت: اگر دستگاه‌های اجرایی چنین تفکری را برای اداره کشور خصوص حل بحران‌های اقتصادی داشته باشند، کشور دیگر با مشکلات بحران زای فعلی که گریبان گیر تولید و اشتغال زایی است، مواجه نخواهد شد.
کد خبر: ۸۹۴۶۰۶۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰

احمد همتی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج درباره تفکرات بسیج در عرصه اقتصادی گفت: بسیج سازمانی است که با یک پشتوانه منطقی که امتحان خود را در بزنگاه‌ها پس داده تشکیل شد. تفکر بسیج از خود بسیج مهمتر است و این بدان معناست که اگر در بدترین شرایط نتوان مشکلات بحرانی را حل کرد، نیرویی بتواند این مشکلات را به نفع کشور باز گرداند. حال می‌تواند این شرایط بحرانی اقتصادی باشد یا امنیتی، فرهنگی باشد یا سیاسی و لذا به حال بسیج فرقی نمی‌کند.

وی افزود: اگر دستگاه‌های اجرایی چنین تفکری را برای اداره کشور خصوص حل بحران‌های اقتصادی داشته باشند، کشور دیگر با مشکلات بحران زای فعلی که گریبان گیر تولید و اشتغال زایی است، مواجه نخواهد شد. وقتی تفکر بسیجی که به معنای ترجیح دادن منافع کشور به منافع شخص یا گروه تلفی می‌شود برنامه ریزی صورت گیرد، هیچگاه شاهد فساد‌های اقتصادی مثل فیش‌های نجومی، اختلاس‌های چند میلیاردی نخواهیم بود.
ارسال نظرات