فرمانده انتظامي استان از دستگيري 2 سارق زن و مرد در عمليات پليسي مأموران كلانتري 17 وحدت اردبيل و كشف 40 فقره سرقت مغازه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۶۱۰۴
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

 اعتراف سارقان حرفه اي به ارتكاب 40 فقره سرقت مغازه در اردبيل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل سرهنگ "سيد داوود موسوي" در گفت و گو با خبرنگار ما  اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از مغازه به روش كش روزني در حوزه استحفاظي كلانتري 17 وحدت اردبيل و روند صعودي وقوع اين سرقت بررسي موضوع با تشكيل اكيپ تخصصي عملياتي و با هدف كشف اين سرقت ها در دستور كار مأموران اين كلانتري قرار گرفت.

وي افزود: با بررسي ميداني محل هاي وقوع سرقت و انجام تحقيقات تخصصي مأموران كلانتري پي به اين موضوع بردند كه سارقان يك زن و يك مرد هستند كه با استفاده از يك دستگاه سواري پرايد فعاليت مجرمانه خود را انجام مي دهند، كه با تشديد اقدامات كنترلي و هدفمندسازي گشت هاي انتظامي سارقان هنگام تردد در شهرك سينا شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان مركز استان اردبيل با اشاره به اعترافات سارقان دستگير شده گفت: هر 2 سارق در ابتداي بازجويي ها منكر هرگونه ارتكاب سرقت بودند، ولي با ارائه دلايل و مستندات لب به سخن گشوده و به ارتكاب 40 فقره سرقت از مغازه به روش كشت روزني و فروش اموال مسروقه به دو مغازه سوپرماركت اعتراف كردند.

سرهنگ "موسوي" تصريح كرد: با هماهنگي مقام قضايي و طي عمليات پليسي خريداران اموال مسروقه دستگير شدند.

ارسال نظرات