فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی گفت: تعداد چهار دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در روستاهای محروم شمال سیستان و بلوچستان به همت قرارگاه عملیاتی شهید هراتی نصب و به بهره برداری رسید
کد خبر: ۸۹۴۶۱۲۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
سرهنگ پاسدار پرویز آبسالان در گفت: وگو با خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوپستان اظهارکرد: به منظور افزایش سطح کیفی آب آشامیدنی و ارتقا رفاه عمومی چهار دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در چهار روستای محروم سیستان نصب و به بهره برداری رسید.

وی افزود: متاسفانه آب مورد استفاده این روستا‌های محروم تاکنون با بو و طعم ناخوشایندی همراه بود به طوری که مصرف این آب برای مردم این روستا‌ها سخت شده بود.

آبسالان تصریح کرد: تاکنون قطعی آب در این روستا‌ها به شدت گسترده بود، اما با راه اندازی دستگاه‌های تصفیه آب انتظار می‌رود کمبود آب آشامیدنی در منطقه کاهش چشمگیر داشته باشد.

وی اظهار کرد: با راه اندازی دستگاه‌های تصفیه آب در این روستا‌ها ۲۰ هزار لیتر آب آشامیدنی در تانکر‌ها ذخیره می‌شود تا این نقاط هم از آب تصفیه و هم ذخیره آب قابل توجهی برخوردار باشند.

آبسالان بیان کرد: برای راه اندازی هر یک از دستگاه‌های تصفیه آب مبلغی معادل ۲۵ میلیون تومان صرف شده که در مجموع ۱۰۰ میلیون تومان صرف راه اندازی آن‌ها شده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی تاکید کرد: سپاه پاسداران با تمام توان در جهت رفع نیاز‌های محرومان تلاش داشته و در این راستا تاکنون موفقیت‌های چشمگیری در سطح منطقه کسب کرده است.

وی اظهار کرد: محرومیت زدایی و عملی کردن اقتصاد مقاومتی در تمامی منطقه از جمله مهم‌ترین اعمال انجام شده توسط سپاه پاسداران به شمار می‌رود به طوری که تاکنون نیاز شمار زیادی از مردم سیستان و بلوچستان توسط سپاه برطرف شده است.
ارسال نظرات