مسئول کارگروه اقتصاد معاونت جهاد سازندگی سازمان بسیج دانشجویی:
محمدامین میرچی در ادامه این نشست در خصوص فعالیت‌های اقتصادی گروه‌های جهادی دانشجویی گفت: با توجه به اینکه چند سالی است دغدغه اصلی کشور مسئله اقتصادی است گروه‌های جهادی در این خصوص فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۴۶۱۲۸
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

میرچی: آماده‌سازی مدل اشتغالزائی کسب و کار در فضای روستایی توسط معاونت جهادسازندگی بسیج دانشجویی به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، میرچی مسئول کارگروه اقتصاد معاونت جهاد سازندگی سازمان بسیج دانشجویی گفت: آماده‌سازی مدل اشتغالزائی کسب و کار در فضای روستایی توسط معاونت جهادسازندگی بسیج دانشجویی مسئول کارگروه اقتصاد معاونت جهاد سازندگی سازمان بسیج دانشجویی تأکید کرد: در برخی مناطق دانشجویان گروه‌های جهادی توانسته‌اند ارتباط خوبی با کارآفرینان منطقه برقرار کنند که این مسئله به شکوفائی اشتغال‌زائی آن منطقه کمک بسزائی کرده است.

وی افزود: مجموعه جهاد سازندگی بسیج دانشجویی یک مدل اشتغالزائی کسب و کار را در فضای روستایی آماده کرده‌اند که اکنون در حال آماده کردن پایلوت است تا انشاالله بتوان یک طرح دقیق را به گروه‌های جهادی ارائه کنند. میرچی گفت: ۱۰۰ گروه جهادی به صورت جدی برنامه‌های اقتصادی را در مناطق روستایی پیگیری می‌کنند که توانسته‌اند اتفاقات خوبی در زمینه اقتصادی را رقم بزنند.

ارسال نظرات