نقوی حسینی گفت: وقتی می‎گویند دولت تفنگ آیا این خلاف امنیت ملی نیست؟ یا آن زمان که می‎گویند کیسه دولت خالی است و حتی وقتی که یک فساد مالی و اختلاس را وام معوق تلقی می‎کنند، آیا این اظهارات خلاف امنیت ملی نیست؟
کد خبر: ۸۹۴۶۱۴۱
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹

 سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به توقیف روزنامه کیهان تصریح کرد: تیتر کیهان مربوط به موضع‎گیری خود مقامات انصارالله یمن بوده یعنی خود آنها قبلا هم این موضع را اعلام کرده بودند و نظر خود انصار الله یمن است؛ مردمی که شبانه‎روز به خاطر بمب‎های امریکایی، صهیونیستی و عربستان با خاک و خون یکسان می‎شوند، از جانب شخصیت داخل کشور یا موضع دولت یا یک فرد در داخل کشور بیان نشده، لذا قاعدتا خلاف امنیت ملی نیست، ضمن اینکه در حال حاضر نیز اماراتی‎ها درصدد این هستند تا حساب‎های ایرانی‎ها را ببندند و به صورت شفاف و آشکار با جمهوری اسلامی ایران دشمنی می‎کنند.

نقوی‌حسینی اظهار داشت: در ایام برپایی نمایشگاه مطبوعات بارها و بارها از آقایان دولتی مخصوصا از آقای نوبخت و جهانگیری شنیدیم که به این نکته تاکید کرده‎اند که رسانه‎ها نباید دستشان برای نوشتن مطلب بلرزد و باید آزادی بیان داشته باشند و بدون لکنت زبان و شجاعانه صحبت و نقد کنند، پس چرا خلاف این اظهارات عمل می‎شود؟

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه مطرح کرد: اگر این تیتر واقعا خلاف امنیت ملی است، پس این حرف‎هایی که آقایان طی چندسال گذشته حتی در نطق‎های انتخاباتی‎شان از رسانه ملی عنوان می‎کردند و کل امنیت ملی را زیر سوال بردند پس آنها چه می‎شود؟ این اظهارات که حتما جرم‎های امنیت ملی است و ای کاش شورای امنیت ملی به آن تیترها، اظهارنظرها، نطق‎ها و سخنرانی‎ها نیز قدری می‎پرداخت.

نقوی‌حسینی با ذکر برخی از این اظهارات خلاف امنیت ملی بیان کرد: آیا این موضع‎گیری که با موشک نمی‎شود مشکلات را حل کرد خلاف امنیت ملی نیست؟ یا وقتی که می‎گویند دولت تفنگ این خلاف امنیت ملی نیست؟ یا آن زمان که عنوان می‎کنند کیسه دولت خالی است و حتی وقتی که یک فساد مالی و اختلاس را وام معوق تلقی می‎کنند، آیا این اظهارات خلاف امنیت ملی نیست؟ که باید در جواب گفت البته این اظهارات به طور مضاعف خلاف امنیت ملی است.

نماینده مردم ورامین در خاتمه یادآورشد: با یک نشریه‎ای که خط و مشی آن مشخص بوده و حافظ نظام وانقلاب و ارزش‎های انقلاب است و تیترهای موثر آن طی سال‎های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز از یادمان نرفته است، این گونه برخورد می‎شود آن وقت در مقابل بسیاری از نشریات به سر تا پای این نظام توهین می‎کنند و برخلاف امنیت کشور هرچه را بخواهند می‎نویسند و هرکاری بخواهد انجام می‎دهند که این نیز واقعا جای تعجب است.

ارسال نظرات