یادواره 5 شهید والامقام روستای لیسه رود بخش کومله شهرستان لنگرود استان گیلان هم‌زمان با اربعین حسینی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۶۱۴۶
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، پنج‌شنبه هم‌زمان با اربعین حسینی یادواره 5شهید روستای لیسه رود بخش کومله شهرستان لنگرود با سخنرانی حجت‌الاسلام تسخیری مسئول محترم نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان برگزار شد.

حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای والامقام، در خصوص حضور مردم در اجتماع بزرگ اربعین حسینی گفت: حرکت عظیم حضور مردم در اربعین باعث به لرزه درآمدن دشمن و امیدبخشی جامعه اسلامی و جهانی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان بیان کرد: این حرکت آحاد امت اسلام اعم از شیعه و سنی و حتی غیرمسلمانانی چون مسیحیت را به هم وصل نمود و اتحاد گسترده‌ای را ایجاد کرد که پیام این حرکت میلیونی از ولایت تا شهادت برای حفظ دین است.

وی با اشاره به اینکه: حرکت در این مسیر که معامله تمام داشته‌ها باخداست و به سعادت دنیوی و اخروی منتهی خواهد شد، افزود: حرکت اربعین دو جبهه‌ی حق و باطل را برای جهانیان معرفی کرد که در مسیر امام حسین(ع) بودن یعنی تسلیم ظلم نشدن و آزاده بودن است.

غلامحسن تسخیری تصریح داشت: مهم‌ترین عامل شهادت امام حسین(ع) کنار زدن ولایت بود که در سقیفه صورت گرفت و بعد از 50 سال به حادثه عاشورا انجامید. لذا حمایت از ولایت عامل اصلی بقای اسلام ناب در تمام دوران است.

ارسال نظرات