مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان:

تضعیف روحیه دینی مردم بخشی از رویکرد جنگ نرم است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، گفت: رویکرد دشمن آن است که باورهای دینی مردم تضعیف شود و این بخشی از رویکرد جنگ نرم دشمن است.
کد خبر: ۸۹۴۶۱۶۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل حسینی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان اظهار داشت: تاکتیک دشمن درزمینه‌ی جنگ نرم آن است که اعتماد مردم به‌نظام، روحانیت و مسئولان را از بین ببرد و به همین خاطر، با شایعه‌سازی‌ها، خبرسازی‌های جعلی و تخریب‌ شخصیت‌های معقول و ترور شخصیت‌ آن‌ها سعی می‌کنند به این هدف شوم برسد که البته با هوشیاری عمومی، همیشه نقشه‌های دشمن نقش بر آب‌شده‌اند.

وی افزود: ترور شخصیت و تخریب وجهه افراد موجه و چهره‌های مقبول با ترفندهای شیطانی و سعی در تحریک عواطف امت علیه شخصیت‌های مردمی و انقلابی، شگردی است که تاریخ دیرینه دارد و همواره هوشیاری و درصحنه بودن مردم، این توطئه‌ها را ناکام گذاشته است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند با دسیسه‌های شیطانی، بین روحانیت و مردم، فاصله بیندازد. تصریح کرد: رویکرد دشمن آن است که باورهای دینی مردم تضعیف شود و این بخشی از رویکرد جنگ نرم دشمن است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار