خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خبر داد:

ثبت‌نام بیش‌از هزار واحد برای دریافت سرمایه‌ در گردش

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: تاکنون یکهزار و 70 واحد و طرح صنعتی و تولیدی استان برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش در سایت بهین‌یاب ثبت نام کردند.
کد خبر: ۸۹۴۶۱۶۹
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، علی پرزحمت در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که ظهر امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴۲ مورد تسهیلات یه متقاضیان پرداخت شده و استان قزوین در این زمینه رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.
وی عنوان کرد: ارزش ریالی تسهیلات پرداخت شده به واحد‌های تولیدی و صنعتی استان در سال جاری یکهزار و ۱۸۰ میلیارد ریال بوده است.
به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بیشتر متقاضیان دریافت تسهیلات از سامانه بهین یاب را طرح‌ها و واحد‌های صنعتی و کشاورزی تشکیل می‌دهد.
پرزحمت تصریح کرد: همچنین ۳۱۷ واحد و طرح صنعتی و تولیدی استان هم برای دریافت تسهیلات سرمایه ثابت در سال جاری در سایت بهین یاب ثبت نام کرده و منتظر دریافت تسهیلات هستند.
وی با بیان اینکه برخی از بانک‌های عامل استان همکاری بسیار خوبی برای پرداخت هسیلات به واحد‌های تولیدی ثبت نام شده در سایت بهین یاب داشتند، خاطرنشان کرد: بانک‌های عامل تجارت، سپه، صادرات و ملت در پرداخت تسهیلات بهین یاب همکاری بسیار خوبی داشته وبه ترتیب رتبه‌های اول تا چهارم را در این زمینه کسب کردند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین یادآور شد: در حال حاضر ۳ هزار و ۶۰۰ واحد تولیدی، ۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی و یک شهر صنعتی در حوزه صنعت استان قزوین فعالیت می‌کنند.
۱۰۰۹/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار