جانشین سپاه ناحیه میناب، گفت: استعفای سعد حریری توطئه علیه حزب الله و جبهه مقاومت است.
کد خبر: ۸۹۴۶۱۷۷
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  هرمزگان، سید حسن فاطمی این توطئه را نقشه شوم صهیونیستی ،سعودی برشمرد و گفت:رژیم پلید صهیونیستی و سعودی که ماهیت شوم آنان در حمایت از گروه تروریستی داعش بر همه جهانیان برملا شد بعد از شکست مفتضحانه آنان در سوریه و عراق در پی اختلاف افکنی و تضعیف جبهه مقاومت هستند.

فاطمی عربستان سعودی را محور شرارت و جنایت در منطقه دانست وگفت:متاسفانه رژیمی که خود را خادم کعبه می داند و دم از اسلام می زند، بزرگترین فجایع انسانی و نسل کشی را در منطقه بوجود آورده اند و حمایت آمریکا و اسرائیل این رژیم منفور را گستاخ تر کرده است.

جانشین سپاه ناحیه میناب وضعیت سازمان ملل را تاسف وار خواند و افزود: کشتار کودکان و زنان بی دفاع یمن و محاصره این کشور توسط عربستان و ویران کردن خانه های آنان بدون هیچ مخالفتی از سوی مجامع بین المللی صورت می گیرد و این مجامع بین المللی که وابسطه به آمریکا و متحدانش هستند فقط به صدور بیانیه ای در این خصوص بسنده کرده اند.

سرگرد پاسدارسید حسن فاطمی جانشین سپاه ناحیه میناب گفت:فقط اتحاد مسلمانان است که می تواند جلوی این کشتار و نسل کشی مسلمانان توسط آمریکا و متحدانش که در راس آنان رژیم پلید سعودی است را بگیرد.

فاطمی اظهار داشت:آمریکا و نوکرانش در منطقه بدانند جمهوری اسلامی ایران همیشه حامی مظلومین در جهان بوده و هست و انشاالله به یاری خداوند تا سکان دار این نظام و انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) است دشمنان اسلام هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات