رئیس دانشکده بهداشت دامغان:

بسیجیان باید در تمامی امورات الگو برای سایر دانشجویان باشند

رئیس دانشکده بهداشت دامغان گفت: بسیجیان باید در تمامی امور و زمینه های گوناگون بعنوان الگو برای سایر دانشجویان باشند که اصلی ترین آن امورات علمی است.
کد خبر: ۸۹۴۶۲۰۰
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان،  نشست هم اندیشی بسیج دانشجویی استان سمنان و مسئولین دانشکده بهداشت شهرستان دامغان برگزار شد.

در این نشست ابتدا مرتضی دهرویه مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان ضمن تشریح برنامه های بسیج دانشجویی گفت:اردوهای جهادی،طرح ولایت و اردوی راهیان نور از برنامه های اصلی بسیج دانشجویی است که در سطح استان برگزار میگردد و دانشکده بهداشت نیز در این برنامه ها شرکت داشته است که باید تلاش شود تا حضور این دانشکده در این برانامه ها پررنگ تر و قوی تر از گذشته شود.

در ادامه دکتر ناصحی نیا رئیس دانشکده بهداشت ضمن خیر مقدم گویی به اعضای حاضر در جلسه گفت:من نیز یک بسیجی هستم و این آمادگی را دارم که با بسیج دانشجویی همکاری کنم همچنین بسیجیان عزیز باید به این نکته توجه داشته باشند که می بایست در همه زمینه ها برای سایر دانشجویان الگو باشند و اصلی ترین زمینه موضوعات علمی و درس است که بسیجیان باید در آن برای سایرین الگو باشند و مجموعه دانشکده بهداشت نیز همچون گذشته این آمادگی را دارد تا با برنامه های بسیج دانشجویی تعامل و همکاری داشته باشد.

لازم به ذکر است علی عربی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده بهداشت در این جلسه ضمن ارائه گزارش برنامه های اجرا شده توسط بسیج دانشجویی، برنامه های آتی بسیج دانشجویی در ترم جاری را نیز به رئیس دانشکده و مسئول ناحیه بسیج دانشجویی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار