امام جمعه شهرستان دامغان گفت:بسیج دانشجویی یکی از بهترین و تاثیر گزار ترین برنامه ها را در دانشگاه ها اجرا می کند ولی بسیج دانشجویی در برخی دانشگاه ها مظلوم است.
کد خبر: ۸۹۴۶۲۰۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان حجت الاسلام و المسلمین حسینیان امام جمعه شهرستان دامغان در نشست هم اندیشی با مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان و دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دامغان اظهار کرد: مجموعه ی بسیج دانشجویی در دانشگاه ها برنامه های خوب و چشم گیری را اجرا میکند البته این برنامه ها باید تاثیر گذار تر و پررنگ تر شود.

وی افزد: یکی از مشکلات تعدد دانشگاه ها در شهرستان دامغان است که با توجه به کم شدن جمعیت دانشجو باعث شده تا تعداد دانشجو در دانشگاه ها به حداقل برسد و این امر موجب میشود تا انجام کار فرهنگی دشوار تر شود و ما نیز شاهد این هستیم که ارتباط منسجم و تعاملی بین برخی دانشگاه ها وجود ندارد.

امام جمعه شهرستان دامغان بیان داشت: متاسفانه در برخی دانشگاه ها مشاهده می شود که مسئولین فقط به فکر حفظ دانشجو هستند ولی حفظ دانشجو به چه قیمت؟ نباید حفظ دانشجویان در دانشگاه موجب ترک امر به معروف و نهی از منکر و زیر پا گذاشتن برخی قوانین شود بلکه باید در چهار چوب قانون و حفظ شخصیت اصلی دانشجو، دانشجویان را حفظ کرد.

حسینیان ضمن تشکر از فعالیت های بسیج دانشجویی در دانشگاه ها عنوان کرد: بسیج دانشجویی در برخی از دانشگاه ها مظلوم است در حالی که گاهی مشاهده میکنیم بهترین و تاثیرگزارترین برنامه ها را در دانشگاه اجرا میکنند ولی متاسفانه برخی مسئولین نسبت به بسیج دانشجویی کم لطفی هایی میکنند که نباید این چنین باشد اما شما نباید دل سرد شده و فعالیت های خود را کم کنید بلکه در راستای تربیت نیروهای انقلابی برنامه های خود را روز به روز گسترده تر و پر رنگ تر اجرا کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها