امام جمعه بخش مرکزی یزد ریشه دشمنی‌ها علیه ایران را آمریکا دانست و خاطر نشان کرد: باید ریشه دشمن را مورد هدف خود قرار دهیم و همان طور که رهبر کبیر انقلاب فرمودند باید نگاهمان در دشمن شناسی به آمریکا و اسرائیل باشد.
کد خبر: ۸۹۴۶۲۲۲
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر ، آیت الله مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد در یادمان شهدای حسین آباد اشکذر ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی به پیام‌های زیارت عاشورا اشاره کرد و افزود: تبری و تبری که در زیارت عاشورا اشاره شده است جزء فطرت انسان است.
مدرسی دشمن شناسی را اصل اساسی در فرهنگ اسلامی دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل درس تبری کردن از دشمنان اسلام که همواره در زیارت عاشورا می‌توان دید را برای ما نشان داده است.
وی ریشه دشمنی‌ها علیه ایران را آمریکا دانست و خاطر نشان کرد: باید ریشه دشمن را مورد هدف خود قرار دهیم و همان طور که رهبر کبیر انقلاب فرمودند باید نگاهمان در دشمن شناسی به آمریکا و اسرائیل باشد.
امام جمعه بخش مرکزی یزد ادامه داد: حتی مذاکره با دشمنان انقلاب اسلامی اشتباه است و امروزه مسئولان کشوری به سخنان مقام معظم رهبری رسیدن که فرموده بودند باید از دشمن فاصله گرفت که صحبت با دشمن نیز اشتباه است.
مدرسی به فرموده امام خمینی (ره) در مورد آمریکا اشاره کرد و توضیح داد: امام آمریکا را شیطان بزرگ دانستند و ما باید بدانیم که تمام سخنان آمریکا از باب کینه و دشمنی است.

ارسال نظرات