مصطفی برزگر
در دیدار با جانشین فرماندهی سپاه استان ایلام عنوان شد؛
جانشین فرماندهی ناجا از اقدامات سپاه امیرالؤمنین (ع) در خدمت رسانی به زائران اربعین تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۸۹۴۶۲۸۹
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، "جمال شاکرمی"، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در جریان بازدید سردار مومنی جانشین فرماندهی ناجا از موکب های سطح شهر ایلام گفت: سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام از ماه ها قبل برنامه ریزی لازم را برای حماسه عظیم اربعین حسینی انجام داد.

وی اظهار کرد: در این راستا سپاه با تمامی امکانات و ظرفیت های خود وارد میدان شد و در نواحی و شهرستان های استان نیز این برنامه ریزی ها برای اجرا در دستور کار ویژه قرار گرفت.

شاکرمی افزود: سپاه استان ایلام در شش محور فرهنگی، اسکان، تغذیه، بهداشت و درمان، حمل‌ونقل و امنیت در اربعین امسال همچوم سنوات گذشته ورود بسیار خوبی داشته است.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ادامه داد: سپاه امیرالمؤمنین (ع) با ساماندهی 240 آشپزخانه خانگی در شهر ایلام و یک آشپزخانه بزرگ در اردوگاه اربعین در 1200 مترمربع با امکانات کامل و ظرفیت توزیع 20 هزار پرس غذا نقش مهمی را در تغذیه زائران اربعین داشته است.

وی بیان کرد: علاوه بر این در حال حاضر نیز 27 ایستگاه صلواتی مربوط به سپاه‌های استانی و یگان‌های مختلف سپاه‌های استانی در مهران و سه دستگاه نانوایی مستقر هستند و یک آشپزخانه صحرایی به ظرفیت توزیع 2500 غذا نیز در نظر گرفته‌ شده است.

شاکرمی اضافه کرد: در حوزه بهداشت و درمان نیز با بکارگیری هشت مرکز درمانی و یک بیمارستان صحرایی در مرز مهران تاکنون بیش از 24 هزار زائر از این خدمات بهره مند شدند.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: در حوزه امنیت نیز چندین پهپاد سپاه در مرز برای کنترل امورات امنیتی به کار گرفته شدند و همچنین چندین گردان سپاه و بسیج در بحث امنیت در مرز مهران مستقر شدند.

در پایان این دیدار سردار اسکندر مومنی جانشین فرماندهی ناجا از خدمات شایسته و ارزنده سپاه امیرامؤمنین (ع) استان ایلام به زائران اربعین حسینی در این ایام تقدیر و تشکر کرد.

 

 

ارسال نظرات