خبرهای داغ:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان خبر داد

تخصیص 260 میلیارد تومان به ایجاد اشتغال در روستاهای همدان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه در سطح کشور به میزان 12 هزار میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در روستاها در نظر گرفته شده است، گفت: از این میزان سهمیه استان به میزان 260 میلیارد تومان است.
کد خبر: ۸۹۴۶۳۰۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸

تخصیص 260 میلیارد تومان به ایجاد اشتغال در روستاهای همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیداحمد توصیفیان در  جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی با اشاره به تشکیل کارگروه اشتغال در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت:  بر اساس وظایف تقسیم شده بین 22 دستگاه اجرایی  قرار بر این شد تا پایان سال جاری 19 هزار و 980 شغل در استان همدان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 11 هزار و 401 شغل در استان ایجاد شده است، گفت: این آمار  در سامانه رصد ثبت شده و قابل مشاهده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه امسال 6 هزار نفر به تعداد بیمه‌شدگان استان افزوده شده است، تاکید کرد: با اعطای تسهیلات اشتغالزایی و ظرفیت‌های موجود در استان شاهد در بخش اشتغال شاهد توسعه خوبی بوده‌ایم.

وی از 340 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی سهم استان را 20 هزار میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: از میزان 30 هزار میلیارد تومان اعتبار تسهیلات تخصیص یافته در راستای رونق تولید در سطح ملی، سهمیه استان 600 میلیارد تومان است.

توصیفیان با بیان اینکه در سطح کشور به میزان 12 هزار میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در روستاها در نظر گرفته شده است، افزود: از این میزان سهمیه استان به میزان 260 میلیارد تومان است.

وی  به سهمیه اختصاص یافته استان همدان در بخش تسهیلات مشاغل خانگی اشاره و بیان کرد: به میزان 110 میلیارد تومان تسهیلات با سود 4 درصد در حوزه مشاغل خانگی تخصیص یافته که 23 میلیارد تومان در حوزه  اداره بهزیستی، 50 میلیارد تومان در حوزه اداره کمیته امداد و 20 میلیارد تومان برای حوزه مشاغل خانگی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با تاکید بر تسهیل در روند اعطای تسهیلات به متقاضیان یادآور شد:  شیوه نامه فرآیند اعطای تسهیلات اصلاح شده و در راستای تسهیل روند اعطاء 20 مرحله این فرآیند به چهار مرحله کاهش یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات