مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: طرح بازدید همگانی از برنامه‌های ترویجی برای فراگیر کردن آموزش فنی و حرفه‌ای و توسعه مهارت‌آموزی است.
کد خبر: ۸۹۴۶۳۰۷
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، رحمن قلاوند، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ملی بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در لرستان نیز باهدف معرفی ظرفیت‌های موجود در این سازمان در جهت اجرای آموزش‌های مهارتی و توانمندسازی جامعه هدف و تسهیل اشتغال انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه از امروز ۲۰ آبان ماه به مدت یک هفته در سراسر استان اجرا می‌شود، افزود: هم استانی‌های ما می‌توانند از ظرفیت‌های موجود در آموزش فنی و حرفه‌ای استان دیدن کنند و بهتر است برای آشنایی کودکان بامهارت تا خانواده‌ها فرزندان خود را نیز در این بازدید به همراه داشته باشند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان بابیان اینکه امروزه معضل بیکاری یکی از چالش‌هایی است که برنامه‌ریزان، تصمیم گیران و مسؤولین با آن مواجه هستند، تصریح کرد: دغدغه همه این افراد تلاش شبانه‌روزی برای کاهش نرخ بیکاری و بهبود شرایط اقتصادی شهروندان است.

وی عنوان کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای با ارائه آموزش‌های مهارتی متنوع و متناسب با سند اشتغال استان تلاش می‌کند تا نیروی انسانی ماهر مشاغل مختلفی که در سند اشتغال استان پیش‌بینی‌شده، را تربیت کند.

قلاوند با اشاره به اینکه طرح بازدید همگانی را می‌توان از برنامه‌های ترویجی برای فراگیر کردن آموزش فنی و حرفه‌ای و توسعه مهارت‌آموزی دانست، گفت: با برنامه‌های مختلف در تلاشیم تا خانواده‌ها مسیر صحیح آتیه شغلی فرزندان خودشان را ترسیم و پیدا کنند و با حضور فرزندانشان در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به سمت‌وسوی فراگیری مهارت پیش روند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات